۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

ایران- برای بحران اتمی اعدامها و نقض حقوق‌بشر در ایران چه باید کرد؟

هم‌زمان با بررسی توافق #اتمی وین در #کنگره آمریکا، شماری از نمایندگان کنگره، از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در همکاری با جوامع ایرانیان در آمریکا، کنفرانسی درباره بحران اتمی و دخالتهای تروریستی رژیم آخوندی درمنطقه، اعدامها و نقض #حقوق‌بشر در ایران و بررسی راه کارهای ضروری برای تضمین جلوگیری از دستیابی رژیم به به بمب اتمی و مقابله با دخالتهای این رژیم در امور کشورهای منطقه برگزار کردند.

کنفرانس در کنگره آمریکا
کنفرانس در کنگره آمریکا
رندی ووبر گفت: نمی‌توانید با دیکتاتورهایی مذاکره کنید که حقوق مدنی و حقوق افراد را به‌رسمیت نمی‌شناسند. اکنون رژیم تروریستی (حاکم بر) ایران را داریم و آنها خواهان قدرت اتمی هستند. همه شما شاهد جنبش مردمی در سال 2009 بودید، اما شما رژیمی را دارید که مصمم به آسیب‌رساندن به مردم خود در #ایران است. رژیم تروریستی (حاکم) بر ایران برای مدتی بسا طولانی یک طرف‌ حساب بد بوده است. آیا می‌توانیم به این رژیم تروریستی و ولی‌فقیه آن اعتماد کنیم؟ مطلقاً خیر.
ما خواهان زندگی و حیات برای مردم ایران هستیم. ما خواهان این هستیم که از شر این رژیم سرکوبگر خلاص شویم.
به خواسته آنها تن ندهید. طناب را دور گردنشان تنگ‌تر کنید. وادارشان کنید مردم ایران را آزاد کنند. 
سفیر جیمز اسمیت گفت: برخی می‌گویند تا 120هزار شهروند ایرانی توسط رژیم ایران از سال 1979 کشته شده‌اند. این عدد تقریباً با تعداد کل قربانیان تروریستی از 11سپتامبر رقابت می‌کند.  ادامه .....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر