۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

#ایران - خامنه هسته ای- یالا همه برای توافق هسته ای کف بزنید

آقای مسعود رجوی در آخرین پیام خود گفتند: زهر اتمی نقطه عطف در سرنوشت دیکتاتوری مذهبی است.

حال ببینید وضع فلاکت بار عظما و دار و دسته اش را.
حتما شنیده اید که #شورای امنیت عظمای ولایت، قانونی تصویب کرده است که همه باید به توافق زهرخوری تمکین کنند و کسی حق انتقاد ندارد و لابد اگر کسی انتقاد کند، مجرم شناخته شده و چون علیه امنیت ملی است دستگیر و به زندان بزرگ و نوساز #تهران منتقل می شود. 
در همین رابطه وزارت به اصطلاح ارشاد رژیم هم وارد گود شد و تلاش کرد که کمکی به جناح طرفدار زهرخوری برساند تا بتواند زیر ضربات چپ و راست، دلواپسان دوام بیاورد. 
دلواپسان در مجلس ارتجاع لو دادند که وزارت ارشاد یک نامه محرمانه به روزی نامه و رسانه ها تذکر داده که کسی حق ندارد علیه توافق هسته ای حرف بزند و همه باید برای آن کف بزنند. 


ولی از آنجا که دیگر پشمی به کلاه خود ولی فقیه نمانده چه رسد به وزارتی های او از جناح زهری ها، هنوز جوهر این نامه خشک نشده بود که دلواپسان به سردمداری آخوند چاقوکش یعنی رسایی، موضوع نامه را لو داد و گفت که چنین اخطاری داده شده است. 
جالب اینجاست که اینقدر وضع ولی فقیه خراب شده است که حتی برای حرفهای او هم دیگر کسی ترتیزک هم خرد نمی کند. چون #خامنه ای خودش التماس کرد که بابا اوضاع خراب تراز این حرفهاست، الکی لب گود ننشینید و بگویید لنگش کن. این تیم مذاکره خودشان را کشتند تا همین هم توانستند از توی توافق هسته ای بدست بیاورند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر