۱۳۹۴ مرداد ۶, سه‌شنبه

ایران- الحق که زهرخوران خامنه ای آمد نیامد دارد

از روزی که بحث توافق اتمی شده علیرغم همه نیش و کنایه های باندهای رژیم به هم و خط و نشانهایی که برای یکدیگر کشیدند ولی نتوانستند ازجنگ گرگها ولو شده بصورت مقطعی جلوگیری کنند بلکه این موضوع هر روز بیخ دارتر از قبل بروز میکند . 
جنگ گرگها در راس نظام آخوندها

در مجلس ارتجاع یکی میگوید، مردم بدانید مجلس تا امروز با برخورد سلطنت مآبانه‌یی که صریحاً رهبری منع کرد از دخالت در این مسأله فعلاً کنار گذاشته شده، در آینده چه موفق بشود، من نمی‌دانم، سؤال کردم ترجمه هفته پیش را گفتید مطلوب نیست، کی تضمین می‌کنه این ترجمه مطلوب است، کی تضمین می‌کند. 

تشنج در مجلس ارتجاع
تشنج در مجلس ارتجاع

از طرفی صدور تروریسم و بنیادگرایی و دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه یکی از پایه‌های موجودیت نظام ولایت‌فقیه می‌باشد.
هدف سردمداران رژیم از این سیاست توسعه‌طلبانه این بوده که روی جنگ اصلی یعنی جنگ با مردم و مقاومت ایران در داخل کشور سرپوش بگذارند و به قول بعضی از سرکردگان رژیم جنگ را از خیابانهای شهرها و از مرزهای ایران دور کنند و...

واقعیت این است که زهرخوران اتمی و عقب نشینی‌های رژیم از بسیاری از مرزسرخها و مواضع پیشین خود، سرآغاز یک نقشه مسیر جدید برای رژیم ضعیف شده ولایت‌فقیه است. بعبارت دیگر خوردن زهر اتمی به‌دنبال خود سلسله‌ای از زهرخورانهای دیگر از جمله زهر منطقه‌یی را نیز لاجرم به‌دنبال خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر