۱۳۹۴ تیر ۲۲, دوشنبه

ایران در تلاطم اعتراضات و خیزشها، قیام برای آزادی

 ایران نشسته بر دهانه آتشفشان خشم و خروش مردم !

این روزها هر خبری را میخوانی گزارشات مختلف از اعتراضات و خیزشهای مردم به جان آمده از اقشار مختلف را مشاهده میکنی، این مردم چه میخواهند؟ اینهمه اعتراض و درگیری با مزدوران رژیم پلید آخوندی برای چیست؟ خواسته این تجمع کنندگان چیست؟
مردمی که برای یک نان بخور و نمیر روزها و ساعتها کار میکنند و جان میکنند ولی هیچ چیز عایدشان نشود و حتی دستمزد کار کرده شان را هم نمیگیرند این است ماهیت ضد مردمی و انسانی رژیم ملاهای خون آشام که النهایه به دست همین مردم به جان آمده سرنگون خواهد شد .

درگیرشدن مردم کرمانشاه با کارگزاران فرمانداری رژیم

 جمعی از مردم کرمانشاه که زمینهایشان توسط فرمانداری رژیم غصب شده در مقابل این ارگان حکومتی تجمع کردند و با کارگزاران رژیم درگیر شدند. 
درگیری مردم در کرمانشاه
درگیری مردم در کرمانشاه

اعتراضات مردمی و کارگری در اهواز و دزفول

کارگران مخابرات روستایی استان خوزستان به‌دلیل پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده خود و اهالی روستای دب حردان اهواز به‌دلیل بحران آب و مالباختگان دزفول به‌دلیل کلاهبرداری شرکت نوتاش کمپوست تجمع اعتراضی برگزار کردند.  

اعتراضات کارگری در اهواز و دزفول
اعتراضات کارگری در اهواز و دزفول

تجمعات اعتراضی و مقاومت مردمی در تهران و کرج

جمعی از پرستاران بیمارستان دیپلوماتیک گاندی تهران در اعتراض به عدم اجرای طرح عملکرد در سالن همایش شماره دو این بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.  
تجمعات پرستاران تهران و کرج
تجمعات پرستاران تهران و کرج

درگیریهای مردم با نیروهای سرکوبگر در لامرد

در 13تیرماه و به‌دنبال جنایت کشتن یک جوان کاسب به اسم محمد خضری در روز 17تیر ماه، رژیم در وحشت از خیزش مردم خشمگین و به جان آمده این منطقه شهر لامرد را در محاصره مزدوران سرکوبگر انتظامی درآورده است.

درگیری مردم لامرد با مزدوران سرکوبگر رژیم
درگیری مردم لامرد با مزدوران سرکوبگر رژیم

اعتراضات مردمی و تجمعات اعتراضی پرستاران در مشهد، تالش، چابهار و ابهر

اعتراضات مردمی در مشهد و تالش و چابهار و ابهر
اعتراضات مردمی در مشهد و تالش و چابهار و ابهر

جمعی از معلمین مشهد در اعتراض به ادامه بازداشت اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمان، دست به تجمع زدند و با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار آزادی اسماعیل عبدی شدند. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر