۱۳۹۴ تیر ۲۷, شنبه

ایران-آمریکا-آخر عاقبت مماشات اوباما با خامنه ای جلاد به کجا میرسد؟

بالاخره اینهمه برو بیای جان کری و تیم مذاکره کننده 1+5 چی شد؟ به قول یک ضرب المثل ایرانی (کوه موش زایید)، و این نتیجه دود و دمی است که اوباما و جان کری و دیگر بازیگران این شوی مسخره مذاکره راه انداخته بودند!

اینها هنوز طایفه شیاد و جنایتکار آخوند جماعت را نمیشناسند و فریب حیله گریهای این دجالان تاریخ بشریت از خمینی گوربه گور شده تا خامنه ای خونخوارو روحانی دروغگو را خوردند و میخورند . دور نیست که ثمره این ندانم کاری و چشم بستن بر جنایات و واقعیتهای این رژیم تروریستی و بنیادگرای خامنه ای شیطان را ببینید و آنموقع که طعم تلخ مماشات را در دهان خود و مردمشان حس کردند دیگر دیر شده چون هیچوقت در مقابل این رژیم شیاد و جلاد قاطعیت نداشتید و با مماشات خود مردم و مقاومت ایران را قربانی کردید. 

ننگ بر شما، شرم برشما که دستتان در دستان آخوندها آلوده به خون مردم ایران شده است. بزودی با سرنگون شدن این رژیم جنایتکار ای 1+5 روسیاه تاریخ ملتها خواهید شد .

رویتر: خامنه‌ای قول مخالفت با آمریکا می‌دهد

خبرگزاری رویتر شنبه 27تیر 94 گفت: خامنه‌ای روز شنبه اعلام کرد با وجود توافق اتمی مخالفت رژیم #ایران با #آمریکا نادان تغییر نخواهد کرد. وی افزود: رهبران آمریکا به‌دنبال تسلیم شدن ما بودند. ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم ولی اگر جنگی پیش آید آمریکا مرعوب خواهد شد.

جنایات خامنه ای جلاد در ایران
جنایات خامنه ای جلاد در ایران
مماشات اوباما و روحانی شیاد
مماشات اوباما و روحانی شیاد

همچنین #خامنه‌ای در ادامه آشوبگری و تروریسم تأکید کرد:
«چه این متن (توافق اتمی) تصویب بشود، چه نشود، ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید، از ملت مظلوم فلسطین، از ملت مظلوم #یمن، از ملت و دولت #سوریه، از ملت و دولت #عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین، همواره مورد حمایت ما خواهند بود.
نکته بعدی این است که با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده است، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر