۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

#ایران- خامنه ای وحکومت دزدان

دزدی از پی دزدی و اختلاسهای نجومی در راس نظام جرم وجنایت آخوندی غوغا میکند ولی مردم ایران ندیدند که یکی از این آقازاده ها و شاه دزدان حرفه ای را به این جرم دست و پایشان را قطع و یا اعدام کنند! 

آخوندهای جنایتکار طی این سالیان حاکمیت نحس شان هزاران نفراز مردم بیچاره و فقر زده و سطوح پایین جامعه را به جرم آفتابه دزدی زندان و شکنجه و دست و پایشان را قطع کردند همین هفته گذشته یک جوان نگون بخت را در استیصال از فقر و بیکاری  انگشتانش را قطع کردند .

قطع دست یک جوان به دست مزدوران خامنه ای
قطع دست یک جوان به دست مزدوران خامنه ای
ولی سران و باندهای مافیایی دزد و غارتگر از #خامنه ای و #رفسنجانی و #روحانی گرفته تا آخوندهای ریز و درشت دیگر همچنان بر مسند قدرت میلیارد میلیارد را میچاپند و در بانکهای خارجه ذخیره میکنند ودر کاخها و ویلاهایشان خوش میگذرانند. باشد تا مردم ایران بنیان این حکومت فاسد و خونخوار را از بیخ و بن بر کند و همه عاملان جنایت و شاه دزدان غارتگر را پای میز محاکمه بکشاند .
دزدی 700 میلیارد تومانی  درحکومت آخوندها
دزدی 700 میلیارد تومانی  درحکومت آخوندها

ناصر سراج رئیس سازمان بارزسی رژیم روز سه‌شنبه 23تیر از یک فقره فساد مالی 700میلیارد تومانی خبر داد. وی از اعلام هویت فرد فاسد و جزییات این دزدی خودداری کرد و گفت: فردی با تشکیل شرکتهای صوری و کاغذی موفق شده است وامهای سنگینی بگیرد و این پرداختها با علم و آگاهی به موضوع صورت گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر