۱۳۹۴ مرداد ۲۸, چهارشنبه

ایران- چرا نیروی کار در حاکمیت آخوندی فاقد بیمه‌های اجتماعی هستند؟

خب معلوم است یکی نیست بگه این چه انتظاری است که از آخوندهای غارتگر دارید تا یادمان میاید حتی از پدربزرگ و مادر بزرگها شنیده بودیم که خدا نکند آخوند جماعت حاکم شهر شود تا خون مردم را تا ته نمکد دست بردار نیستند، جیب گشاد آخوندها که به این راحتی پر نمیشود مثل چاه ویل میماند حالا تو انتظار داری نیروی کار بیمه اجتماعی هم داشته باشد ؟!!!

ریشه این طایفه دجال و حاکمیت دزد خامنه ای و روحانی و همه عمله و اکره پلید آن را باید از بیخ و بن کند تا اینکه کارگر و همه نیروی کار جامعه به یک امکان اجتماعی برسند و از این بدبختی نجات یابند. با این حال این خبر را بخوانید: 

کارگران در فقر و بدون بیمه اجتماعی
کارگران در فقر و بدون بیمه اجتماعی
از بیمه‌های اجتماعی همواره در کشورهای پیشرفته به‌عنوان نظام اداری مستحکم و مهمی یاد می‌شود که در آن هر شهروند چشم‌انداز آینده خود و خانواده‌اش را درزمینهٔ رفاه و آسایش می‌تواند محک بزند. بر این اساس باید تمامی افراد شاغل از حقی بنام بیمه‌های اجتماعی برخوردارند که از طریق آنچه در دوران اشتغال، بیکاری و یا پس‌ازآن یعنی در دوران سالمندی موردحمایت مالی، خدماتی و درمانی قرار از سوی دولت قرارمی گیرند.
در رژیم آخوندی متأسفانه به دلیل فساد اداری و بی‌تفاوتی و بی‌برنامگی حکومت در رسیدگی به وضعیت شهروندان چنین نیست. معاون رفاهی! وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در دولت آخوند روحانی در سخنانی (خبرگزاری حکومتی ایلنا 27 مرداد 1394) به گوشه‌ای از ابعاد وخیم نرخ بیمه‌های اجتماعی در ایران اعتراف کرد و افزود: «در حال حاضر ۴۰ درصد نیروی کار ما فاقد بیمه اجتماعی هستند و این به این معنا است که در دوران سالمندی با ریسک‌های مختلفی مواجه می‌شوند». وی سپس به سردرگمی و بی‌برنامگی آخوند روحانی در حل مسائل اجتماعی پرداخته و می‌گوید: «پنهان کردن اختلافات مشکلی را حل نمی‌کند، متأسفانه هیچ‌وقت تقسیم‌کار در حوزه سالمندی انجام‌نشده و ضروری است؛ متولی اصلی این حوزه مشخص شود. ما در ایران با پدیده‌هایی همچون شهرنشینی، تغییر روابط خانوادگی، از بین رفتن محله‌ها و رفتن جامعه به‌سوی انفرادی شدن روبرو هستیم که این مسئله باعث شده دولت نتواند، مسائل عمومی را هدایت کرده و سیاست‌گذاری لازم را انجام دهد».... ادامه ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر