۱۳۹۴ مرداد ۲۸, چهارشنبه

ایران- عراق- فرارمالکی جنایتکارو قاتل مجاهدین اشرفی به زیر قبای خامنه ای جلاد

روز حسابرسی فرا رسیده است ، روزاجرای عدالت برای نوری مالکی، قاتل مردم عراق وقاتل مجاهدین خلق فرا رسیده که حساب اینهمه خون به ناحق ریخته شده و اینهمه جنایت و بمب گزاری و کشتار را بدهد . او فکر میکند که میتواند با قایم شدن زیر قبای پوسیده خامنه ای خونخوار که خودش در شرف سرنگونی است از مجازات و پاسخ به مردم عراق از دادگاه و عدالت فرار کند . 
نوری مالکی جنایتکار را دستگیر کنید
نوری مالکی جنایتکار را دستگیر کنید
مالکی و همپالگی های دژخیمش باید تاوان همه دزدیها و غارتگریها و چپاول سرمایه های عراق را که به جیب ملاهای جانی ریخته است را پس بدهد . او که در زمان حکومتش سر زندانیان را با دریل سوراخ میکرد و یا آنها را در تنور انداخته و زنده زنده میسوزاند و همه این جنایتها را باید حساب پس داده و عدالت تمام و کمال در مورد این جنایتکار جنگی باید اجرا شود . مالکی مزدور و خائن به مردم عراق باید بداند که در شکم ماهی هم برود باز او را پیدا کرده و به سزای اعمالش خواهند رساند . کما اینکه مردم ایران همینکار را با خامنه ای و سایر آخوندهای جنایتکار خواهند کرد آنروز بزودی میرسد.
 نوری مالکی دیگر مصونیت قضایی ندارد. این در حالی است که پارلمان عراق گزارش کمیته تحقیق در مورد سقوط موصل را به قضاییه عراق احاله داده است. مالکی هنوز در ایران است و اخبار حاکی از آن است که سایر افراد خانواده‌اش نیز به او ملحق شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر