۱۳۹۴ مرداد ۲۵, یکشنبه

ایران- جنگل‌های ایران عامدانه از سوی پاسداران به آتش کشیده میشود

به آتش کشیدن منابع طبیعی و ملی ایران به دست پاسداران جنایتکار خامنه ای آنروی وحشانیت این رژیم مستبد و دیکتاتور است که روزانه دسته دسته جوانان وزنان و مردان ایران با میکشد و اعدام میکند . خامنه ای و نظام پوسیده ولایت فقیه جز با نابودی دیگران نمیتواند به بودن خود ادامه دهد اما اینبار به این عمل ضد ایرانی و ضد ملی دست زده و جنگلها و مراتع و منابع ملی را به آتش میکشد . به این آخوندهای جنایتکار و خامنه ای جلاد میگوییم باش تا آتش قیام را به جانت بیندازیم تا ریش و ریشه شما شیاطین ملعون سوزانده و خاکستر شوید و ایران زمین روی آزبادی و آزادی را دوباره ببیند . 
آتش سوزی جنگلهای بانه و پنجوین
آتش سوزی جنگلهای بانه و پنجوین
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که به‌دلیل توپ بارانها و تیراندازیهای عامدانه پاسداران روستاییان نمی‌توانند برای مهار حریق اقدام کنند.
لازم به یادآوری است که این چندمین بار است که جنگل‌های حومه روستای سیاگویز از توابع بانه و همچنین جنگل‌های آنسوی مرز در شهرستان پنجوین جنوب کردستان به‌دست پاسداران ضدمردمی رژیم به آتش کشیده می‌شود.

نابودی ۲۸ هکتار از جنگلهای گیلانغرب بر اثر آتش

آتش سوزی جنگلهای گیلانغرب
آتش سوزی جنگلهای گیلانغرب 
دیروز شنبه 24مرداد 94 بر اثر آتش‌سوزی که در ارتفاعات منطقه دربند خیزان رخ داد 7 هکتار جنگل طعمه آتش شد فرماندار رژیم در گیلانغرب به خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا ـ گفت: این ششمین آتش‌سوزی در این منطقه است که طی 10روز گذشته رخ داده است تا کنون 28 هکتار از جنگلهای منطقه گیلانغرب نابود گردیده است. از ابتدای سال جاری تا کنون 15 فقره آتش‌سوزی در بیش از60 هکتار از عرصه‌های جنگلی، مرتعی و کشاورزی گیلانغرب رخ داده است.
مجموع خسارات وارده نزدیک به 500 میلیون تومان می‌باشد گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از72هزار نفر جمعیت دارای 175هزار هکتار عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی است که 75هزار هکتار آن را عرصه‌های جنگلی تشکیل می‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر