۱۳۹۴ شهریور ۱۸, چهارشنبه

ایران- عراقچی، شیادی ودو دوزه بازی مزورانه خامنه‌ای را لو می‌دهد

توافق هسته‌یی وین، فضیحت و گندابی است که هر چه آن را هم می‌زنند، بوی تعفنش بیشتر بلند می‌شود. کمیسیون ویژه‌یی که به‌منظور بررسی برجام در مجلس ارتجاع تشکیل شده و ریاست آن را زاکانی از سردسته‌های دلواپسان به عهده دارد، اخیراً عراقچی و تخت‌روانچی از اعضای تیم مذاکره را به این کمیسیون فراخواند و آنها را مورد سؤال و جواب قرار داد. عراقچی هنگامی که در برابر سؤالات نمایندگان دلواپس مستأصل شده بود، اعتراف قابل توجهی در مورد دو دوزه بازی خامنه‌ای در جریان مذاکرات هسته‌یی کرد. او گفت:

«خامنه ای از ابتدا چتر بدبینی خودشان را نسبت به مذاکرات بالای سر مذاکره نگه‌داشته بودند، ولی از پایین می‌گفتند مذاکرات ادامه پیدا بکند. همیشه می‌گفتند من خوشبین نیستم؛ این آمریکاییها فلان‌اند و چنان‌اند ولی وزارت‌خارجه و تیم مذاکره به‌کارش ادامه بدهد. یعنی در عین این‌که دیدگاههای خودشان را بیان می‌کردند ولی همیشه راه مذاکره را هم باز نگه می‌داشتند. هر جایی هم که می‌دیدند که این تیم بدبخت آن زیر دارد له می‌شود، یک شارژ روحی هم می‌کردند که اینها فرزندان انقلاب‌اند… بعد از لوزان، در داخل فشار خیلی خیلی خیلی سنگین شد و به جایی رسید که نزدیک بود سر ما را ببرند، که حضرت آقا به داد رسیدند و عباراتی نظیر امین و غیور و... را (در مورد تیم مذاکره کننده) در آن مقطع به‌کار بردند».
عراقچی نفر تیم مذاکره کننده خامنه ای جلاد
عراقچی نفر تیم مذاکره کننده خامنه ای جلاد
فراموش نکرده‌ایم که خامنه‌ای دجال اخیراً گفت که صحبتهای او دو جور نیست، حرفهایی که در خلوت با مسئولان می‌زند همان است که در سخنرانی عمومی می‌گوید، اما اکنون گماشته خودش پتة او را روی آب می‌انداخت.اظهارات عراقچی مبین آشکار این واقعیت این است که رژیم قرون‌وسطایی آخوندی از سودای بمب اتمی دست برنداشته و همه آه و ناله‌اش هم به‌خاطر از دست دادن آن -حداقل به مدت 10سال- است. اما دست پیدا کردن فاشیسم دینی و رژیم قرون‌وسطایی به بمب اتمی، خواب پنبه دانه خلیفة ارتجاع است که مقاومت ایران هرگز نخواهد گذاشت محقق شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر