۱۳۹۴ شهریور ۲۰, جمعه

#ایران- خیزش و خروش اعتراضات مردمی در ایران ادامه دارد

هموطن بپا خیز و با خیزش و خروشتان گردباد سرنگونی را بر بیت العنکبوت ولایت سفیانی #خامنه ای پدیدار کنید . جز با سرنگونی این آخوندهای پلید هیچ آسایش و آرامشی برای خلق ایران متصور نیست . پس تنها با قیام میتوان ریشه این رژیم سفاک را کند و نابودش کرد.

#تهران - مقابله مردم با حمله مزدوران شهرداری برای جلوگیری از تخریب منازل 

تخریب منازل مردم توسط مزدوران شهرداری تهران
تخریب منازل مردم توسط مزدوران شهرداری تهران

بعد از ظهر روز چهارشنبه 18شهریور 94 در حاشیه رودخانه کن و حوالی امام‌زاده داوود، مزدوران #شهرداری رژیم، به بهانه مقابله با زمین خواری، با لودر به منازل مردم محروم منطقه حمله کرده و قصد خراب کردن چند خانه محقر مربوط به افراد فقیر این منطقه را داشتند. ساکنان این منازل به مقابله با مزدوران برخاستند. 

یورش نیروهای ضدشورش به تجمع سهامداران معترض در چهار راه خیام مشهد

 تجمع اعتراضی در مشهد
تجمع اعتراضی در مشهد
 صبح روز پنجشنبه 19شهریور 94 سهامداران ”پدیده شاندیز“ در چهار راه خیام #مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند. در چهار راه خیام، #ملک آباد و شاندیز 100نفر از معترضان را دستگیر کردند.

اعتراضات اقشار مختلف مردم در دلیجان، کرمانشاه و #اسلام‌آباد غرب

اعتراض رانندگان تاکسی
اعتراض رانندگان تاکسی
دلیجان: اعتصاب رانندگان در شهرستان دلیجان در #استان مرکزی، رانندگان تاکسی اعتصاب کردند در اعتراض به پایین بودن کرایه‌ها صورت گرفت. 
#کرمانشاه: اعتراض کارکنان  روز چهارشنبه 18شهریور 94 در کرمانشاه، گروهی از پرسنل قراردادی مرکز بهداشت در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق در مقابل این مرکز تجمع کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر