۱۳۹۴ شهریور ۱۸, چهارشنبه

ایران- طوفان اعتراضات بی وقفه مردم به جان آمده در شهرهای مختلف

هر روز در هر بازار و در هر مجتمع و اداره ای صدای اعتراض کارکنان و کارگران بلند است مردم غیوری که در هر فرصت و هر زمانی صدای اعتراضشان را از اینهمه ظلم و اختناق آخوندهای جلاد بلند میکنند هر اعتراض رودی است که در پیوند با هم دریایی خروشان و مواج را میسازد که بنیان ولایت سفیانی خامنه ا ی خون آشام را نابود و ویران میکند . روزی که همه این فریادها و دادخواهی ها به ثمر بنشیند و عدالت برقرار شود و همه حاکمان جور و ستم در رژیم ملاهای جنایتکار برخاسته از قرون وسطی به سزای اعمالشان برسند نزدیک است. دست مریزاد به همه کارگران، بازاریان، فرهنگیان ، کارمندان و همه کسانی که برای سرنگونی آخوندها فریادشان بلند است . 

این کلیپ را ببینید: فراخوان به اعتراض و قيام هرفرصت هرزمان هرمکان

 مسعود رجوى

به اعتراضات اخیر توجه کنید:  

تهران - اعتراض به پلمپ کارگاههای تولید لباس به بهانه‌های آخوند ساخته

 تهران - پاساژ پروانه

تهران - پاساژ پروانه 

صبح روز دوشنبه 16شهریور نیروهای سرکوبگر رژیم در اداره اماکن، 3کارگاه تولید و پخش لباس در پاساژ پروانه واقع در خیابان جمهوری را به اتهام آخوند‌ساخته فروش لباس با مارک خارجی، پلمپ کردند که این اقدام سرکوبگرانه و ارتجاعی موجب اعتراض صاحبان تولید و کارگران حاضر در محل و همچنین صاحبان مغازه‌های مجاور شد.  

تجمعات اعتراضی فرهنگیان در شهرهای کرج، یاسوج و اندیمشک

تجمع فرهنگیان در یاسوج

روز شنبه ۹۴.۶.۱۴ جمعی از معلمین مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک تجمع کردند و ضمن اعتراض به بی‌توجهی مقامات نسبت به خواسته‌های معلمین، تهدید به استعفای جمعی کردند و خواهان آزادی بلادرنگ همکاران و معلمین زندانی شدند.

اعتراضات کارمندان، دامداران و مردم محروم در کرمانشاه، کهکیلویه و تبریز

کرمانشاه - شرکت آتیه سازان

کرمانشاه - شرکت آتیه سازان 

در کرمانشاه روز16شهریور کارکنان اخراجی شرکت آتیه سازان دست به تجمع اعتراضی زدند.
در تبریز، در روز16شهریور، مردم محروم مناطق فرودست شهر که سیلاب خانه‌هایشان را فراگرفته بود نسبت به‌عملی مقامات حکومتی در مقابل شورای فرمایشی شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.
در کهکیلویه صبح روز16شهریور عده زیادی از دامداران بخش دیشموک جلوی بخشداری دیشموک تحصن نموده و به بی‌عملی ارگان حکومتی موسوم به جهاد کشاورزی در قبال خشکسالی و نداشتن علوفه برای دامها اعتراض کردند.

کاشان، کرمانشاه، اسلام‌آباد؛ تجمعات اعتراضی پرستاران، دانشجویان دختر، کارکنان و مردم به جان آمده

بیمارستان امام علی اسلام  آباد

بیمارستان امام علی اسلام آباد

صبح روز سه‌شنبه 17شهریور 94 گروهی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد کرمانشاه، در اعتراض به اقدام ایادی رژیم که اعلام کرده‌اند به دانشجویان جدید الورود سهمیه خوابگاه اختصاص داده نمی‌شود، در محل دانشگاه تجمع اعتراضی کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر