۱۳۹۴ مهر ۲۰, دوشنبه

ایران- سیل بنیان کن اعتراض و اعتصابات کارگران در شهرهای مختلف ایران

تهران، ایلام، کرمانشاه، سنندج و هرسین اعتصاب و اعتراض کارگران، کارمندان و دیگر اقشار مردم

اعتراض و اعتصابات کارگران غیور ایران
اعتراض و اعتصابات کارگران غیور ایران
 تهران 
روز دوشنبه 20مهردر کارخانه تولید سیگار بهمن وابسته به شرکت دخانیات جمعی از کارکنان انبارداری با همراهی کارگران داخلی کارخانه، کالاهای بسته‌بندی شده را به انبارها منتقل کردند و درب انبارها را بسته و در داخل محوطه کارخانه، تجمع کردند. این اقدام در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان بود.

سنندج 
روز دوشنبه گروهی از کارگران شرکت آبیدرغرب در شهرک صنعتی لیا در سنندج، واقع در بلوار دوشان در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق در محل شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند. 


کرمانشاه دوشنبه 20مهر 94  تعدادی از کارکنان شرکت تولیدی آذرخش پلاستیک در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه، که در زمینه تولید وسایل پلاستیکی فعال است در اعتراض به افزایش ساعت کار بدون پرداخت اضافه کار تجمع کردند .


ایلام امروزدوشنبه گروهی از کارکنان اداره برق شهرستان ایلام که در قسمت کنتورخوانی اماکن کار می‌کنند در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق عقب‌افتاده در محل اداره برق این شهرستان واقع در خیابان موسوم به پاسداران جنب پارک کودک تجمع اعتراضی برگزار کردند. 

هرسین  تعدادی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی هرسین واقع در خیابان دانشجوی این شهرستان در اعتراض به تشکیل نشدن  کلاسهای گروه عمران در محل آموزش این دانشگاه تجمع کردند.


ایلام  دوشنبه 20مهرماه گروهی از مشترکان گاز در شهرستان ایلام در اعتراض به قطع گاز خانه‌های خود در محل اداره گاز واقع در بلوار موسوم به تعمیرکاری تجمع کرده و نسبت به موارد مکرر قطع گاز و همچنین افزایش قیمت آن اعتراض کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر