۱۳۹۴ مهر ۲۴, جمعه

ایران - تالاب انزلی هم در حاکمیت شوم آخوندها رو به نابودی است

تالابها بخشی از سرمایه های طبیعی ایران است که در حاکمیت شوم آخوندها رو به نابودی است، براستی که بعد از سه دهه حاکمیت ننگین خمینی و دیگر جنایتکاران پس مانده اش تاریخ، فرهنگ و اقتصاد ایران در چه نقطه ایست؟

تالاب انزلی روبه نابودی است
تالاب انزلی روبه نابودی است
جواب بسیار ساده است این آخوندهای دزد و غارتگر همه چیز ایران را در تمامیتش نابود و برای قرنها به قهقهرا برده اند، آخوندهای زن ستیز جز سیاهی و بدبختی برای ایران چیز نداشته اند زنان و دخترانش را خانه نشین و یا با هزارتحقیر وسرکوب میخواهد از جامعه دور کند،‌اسید میپاشد، سنگسار میکند و هیچ حقوقی برای زن قائل نیست یک قلم جوانان که آینده فردای ایرانند را یا کشته اند یا در زندان کرده و یا معتاد اگر هم کسی امکانش را داشته از کشور فرار کرده است .... حالا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ... که با سرمایه های طبیعی و زیست محیطی چه کرده اند؟!!!!!!!!! 
نماینده مجلس ارتجاع حسن خسته بند: برای حل مشکلات تالاب انزلی 30سال است فقط شعار شنیده‌ایم. یک هفته قبل تالاب دچار آتش‌سوزی شد کارگزاران رژیم در حفاظت محیط زیست استان گیلان گفته بودند که این آتش‌سوزی عمدی و با هدف تصرف اراضی تالاب بوده است.

تالاب انزلی یکی از مهم‌ترین تالاب‌های ایران و یکی از مهم‌ترین اکوسیستم‌های آبی به‌شمار می‌رفت که ظرفیت تأمین آب آشامیدنی نه تنها ایران را داشت بلکه به گفته کارشناسان در کنفرانس بین‌المللی رامسر ظرفیت تأمین آب آشامیدنی چند کشور همسایه را نیز دارا بود. اما طی بیش از سه دهه حاکمیت رژیم، از این تالاب غارت شده لجن زاری بیش نمانده است. بسیاری از گونه‌های آبزی در این تالاب از بین رفته‌اند. 
بحران ساختاری اقتصاد کشور و فساد نهادینه‌ شده در حاکمیت، سبب ویرانیها و فجایع بیشماری در ایران شده است. بحران بی‌آبی، ویرانی محیط زیست، خشک شدن دریاچه‌ها و رودخانه‌ها، فرسایش خاک، نابودی روستاها، نتیجه سلطه نامشروع رژیم ایران‌سوز آخوندهاست که باعث شده میلیونها هکتار از جنگلهای کشور، بسیاری از دریاچه‌ها و تالابها و هزاران روستا از نقشه ایران حذف شوند.
سد سازیهای بی‌رویه، که اغلب آنها توسط شرکتهای وابسته به سپاه پاسداران ساخته می‌شوند، تعداد زیادی از دریاچه‌ها و تالابها را به کلی خشک کرده است.... ادامه ...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر