۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

ایران- در تلاطم و طغیان اعتصاب و اعتراضات

بندر شاپور و شوشتر - تجمعات اعتراضی کارگران

صبح روز نوزدهم مهر ۱۳۹۴ کارگران فصلی میراب و آبرسان مجتمع کشت و صنعت هفت تپه، در اعتراض به اخراج ناگهانی خود در مقابل ساختمان فرمانداری شوشتر تجمع کردند.
اعتصاب کارگران بندر شاپور
اعتصاب کارگران بندر شاپور
یکی از بازاریها گفت، شهرداری اعلام کرده که قصد تغییر در بافت مغازه‌ها اعم از درب کرکره‌ای اتوماتیک و سیستم امنیتی، نوسازی دیواره‌های مغازه‌ها و ظاهر بیرونی مغازه و همچنین تغییرات در محل عبور و مرور جلوی مغازه‌ها را دارد و بخشی از هزینه‌های این مدرن‌سازی را باید مغازه‌داران بدهند اما بازاریها ضمن اعتراض به این اخاذی آشکار که به‌رغم مالیاتهای کمرشکن تحت عنوان نوسازی، باز هم از آنها برای نوسازی پول می‌طلبند، مخالفت خود را با اجرای این طرح به‌خاطر از بین رفتن بافت سنتی و کهن بازار ابراز کردند.
اعتصاب در تهران
اعتصاب در تهران
یجار: تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان اداره ثبت و احوال 
یکشنبه 19مهرماه 94 گروهی از کارکنان اداره ثبت و احوال شهرستان بیجار در اعتراض به اجرا نشدن طرح تبدیل وضعیت شغلی که نزدیک به 6سال است که به تأخیرافتاده در محل اداره تجمع اعتراضی برگزار کردند.
اهواز و اعتراضات و اعتصاب
اهواز و اعتراضات و اعتصاب
ایلام: گروهی از مشترکین آب در شهرستان ایلام در اعتراض به افزایش غیرعادی نرخ آب در محل اداره آب شهرستان تجمع کردند. 
ایلام : یکشنبه 19مهرماه  گروهی ازکارگران شرکت پویا نخ در شهرک صنعتی ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق در محل این شرکت تجمع اعتراضی کردند. 
کرمانشاه : گروهی ازکارگران شرکت ماهان غرب که در زمینه بسته‌بندی مواد گوشتی در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه فعالیت دارد در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مزایای خود، در محل این شرکت تجمع اعتراضی کردند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر