۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

#ایران-رژیم #خامنه ای در یک پیچ خطرناک و حساس تاریخی افتاده است

داشتم مطلب مجله تايم که در ( 4تير 94) نوشته را میخواندم که نوشته در شرايطي كه  ساعت در حال تيك تاك است و ضرب الاجل 30 ژوئن براي دستيابي به #توافق اتمي نزديك مي شود، خامنه اي خطوط قرمزي را ترسيم كرد كه احتمالا چشم انداز دستيابي به يك توافقنامه را نابود مي كند. ولی لفاظي خامنه اي بخشي از تاكتيكهاي كلاسيك پيش از مذاكرات رژيم ايران است كه براي بالا بردن فشار به همتايان مذاكره كننده، طراحي شده است.

از طرفی #آخوند صديقي در جمعه بازارتهران گفت: «مذاكرات اتمي سرنوشت و آينده نظام است، در يك پيچ خطرناك و حساس تاريخ قرار داريم».هم‌چنين از تله اتمي كه رژيم  به آن گرفتار شده، آه و فغان كرد و گفت: «مجلس وظيفه دارد اون چتر نظارتي خودش را براي صيانت تيم مذاكره كننده داشته باشد و متوقع نبود در اين ايام مجلس تعطيل بشود ولي تيم مذاكره كننده، نياز به حمايتهاي نظارتي شديد داره، اونها با غداران روزگار مواجهند، و همه مردم بايد در اين شبها دعا كنند، سرنوشت آينده است. فقط ما نيستيم، يك پيچ خطرناك و حساس تاريخي است.
آخوند صدیقی دجال جلاد
یک طرف دیگر هم #روحانی شیاد در سخنراني براي امام جمعه‌هاي رژيم، به تنفر مردم از رژيم آخوندي اعتراف كرد و خواهان وحدت ميان جناحهاي مختلف حكومتي شد و هشدار داد در کنار موج گسترده اسلام‌هراسي، متأسفانه بايد گفت که امروز و توسط عده‌اي نيز موج روحانيت‌‌هراسي، در حال راه افتادن است.
روحانی شیاد
خب من به این آخوند شیاد و همپالگی هایش میگویم هنوز کجایش را دیده اید بگذار آتشفشان خشم و #قیام #جوانان و مردم ایران فوران کند آنگاه میبینید که نه از تاک، نشان ماند و نه از تاک نشان چه رسد به اینکه بخواهد موج آخوند هراسی راه بیفتد.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر