۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

#ایران-#خامنه ای- گیرکرن در تله اتمی وموانع بزرگ در مقابل توافق همزمان با نزدیک شدن ضرب‌الاجل

این روزها تلاطم و دعوا در باند #ولی فقیه و #رفسنجانی و #روحانی کولاک میکند هیچکدام هم دلشان به حال این نسوخته که اگر توافق نشود تحریمها پدر ملت را در آورده بلکه دلواپس این هستند که باید خودشان را در معرض قیامها و خیزشهای مردم ببینند و کاسه و کوزه شان را جمع کنند و به قبرستان تاریخی خودشان سرازیر شوند و میلیونها ایرانی از چنگال خونریز آخوندهای جلاد و همه باندهای جنایتکارش نجات پیدا کنند و خلاص شوند آنروز دور نیست. حال ببینید خبرگزاریها در رابطه با توافقی که در راه است چی مینویسند: 

خبرگزاری رویتر: در حالی‌که ضرب‌الاجل 30ژوئن نزدیک می‌شود یک دیپلومات بلندپایه غربی روز جمعه به خبرنگاران گفت: دسترسی بازرسان بین‌المللی، شفافیت و موضوع احتمال ابعاد نظامی در برنامه اتمی رژیم ایران و تحریمها، موضوعات فوق‌العاده غامضی هستند که کماکان حل ناشده باقی مانده‌اند و در موضوعات اصلی کماکان اختلافات بزرگی وجود دارد. همچنین قرار است جان کری روز شنبه ۲۷ ژوئن برابر با 6تیر با وزرای امور خارجۀ چین، روسیه، فرانسه، انگلستان و آلمان در وین دیدار و گفتگو کند. 

مذاکرات  اتمی

خبرگزاری فرانسه: 5تیر94 گزارش داد، دیپلوماتهای هر دو طرف مذاکره روز جمعه گفتند: نهایی کردن توافق #اتمی پشت چند موضوع کلیدی غامض شامل بازرسیهای سازمان ملل و زمانبندی کاهش تحریمها کماکان به‌عنوان موضوعهای حل و فصل ناشده در مذاکرات باقی مانده است. او گفت: ضرب‌الاجل ممکن است تنها چند روز تمدید شود.
همچنین تا زمانیکه آژانس بین‌المللی سازمان ملل تأیید نکند که رژیم ایران از مفاد مشخص شده در توافق اتمی تبعیت کرده است هیچ تحریمی کاهش نخواهد یافت.
جان کری هشدار داده با وجود تلاشهای بسیار زیاد دیپلوماتیک موفقیت در مذاکرات امر تضمین شده‌یی نیست و اگر رژیم ایران نتواند جوابگوی مسائل حل و فصل نشده و ضروری باشد و نتواند تضمین کند که برنامه اتمی آن صلح‌آمیز است توافقی در کار نخواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر