۱۳۹۴ مرداد ۲۴, شنبه

ایران- فراخوان احمد شهید به توقف اعدام در ایران

بعد از زهر اتمی که خامنه ای جلاد کوفت جان کرد وحشی شده و به جان زندانیان بی دفاع افتاده است و هر زندانی را به اتهامهای ساختگی به پای چوبه دار میبرد . این موج اعدام چیزی نیست جز ایجاد رعب و وحشت در مردم برای جلوگیری از قیامی که در راه است و مهمتر اینکه این ملای پوسیده جنایتکار بوی سرنگونی اش را شنیده و اینگونه هار شده و به جان مردم افتاده است . این روزها هر انسان شریف و آزاده ای این موج اعدامها را در ایران محکوم میکند از جمله :
احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل‌متحد در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران، روز جمعه 23مرداد 94 از رژیم ایران خواست تا فوراً حکم اعدام زندانی سیاسی”محمدعلی طاهری“ را متوقف کند.
محمدعلی طاهری که در حال سپری کردن حکم ۵ سال زندان بود، در تاریخ اول اوت به اتهام ”فساد فی الارض “به اعدام محکوم شده است. وی در ماه مه ۲۰۱۱ بازداشت و به اتهام ”توهین به مقدسات“ به پنج سال زندان محکوم شده بود.
احمد شهید تأکید کرد: ”به زندان انداختن و صدور حکم اعدام برای یک فرد به‌دلیل بهره‌برداری از حقوق خود در چارچوب آزادیهای مذهب و بیان، غیرقابل قبول و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است. محمدعلی طاهری به‌دلیل باورها و آموزش‌های عرفانی خود به اعدام محکوم شده است“....ادامه.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر