۱۳۹۴ مهر ۱۳, دوشنبه

ایران- آمریکا- دستان خون آلود رژیم ایران

براستی برای اثبات حقیقت و بدست آوردن آزادی باید قیمت کلان داد و خائنین به ملتها را افشا کرد . دولتهایی که برای رسیدن به منافع حقیر اقتصادی چشمان خود را بر هر جنایتی علیه بشریت و انسانیت میبندند از جمله این افراد، اوباماست که اقداماتش نه تنها علیه مردم ایران بلکه علیه مردم خود #آمریکا هم هست چون دست رژیم جنایتکار و #تروریست آخوندهای ایران را برای هر جنایت و تروری باز گذاشته است . 
ولی تاریخ معلم خوبی است و دور نیست که #اوباما این رئیس بی عرضه شریک جرم آخوندها دردل تاریخ ثبت شود و تاوان آنرا نیز خواهد پرداخت. 
ننگ و نفرین بر او که عامل سر پا نگه داشتن آخوندهای خون آشام در #ایران است .
خامنه ای هیولای خون آشام و قاتل هزاران نفر در ایران،عراق،یمن،سوریه،لبنان و .....
خامنه ای هیولای خون آشام و قاتل هزاران نفر در ایران،عراق،یمن،سوریه،لبنان و .....
ننگ بر مماشات اوباما
ننگ بر مماشات اوباما

 باراک اوباما اولین رئیس‌جمهور آمریکا نیست که تلاش دارد دستان خون آلود رژیم ایران را نادیده بگیرد، #بیل کلینتون نیز همین کار را در تحقیقات اف.بی.ای در مورد انفجار برجهای خوبر در #عربستان در سال 1996 انجام داده بود. انفجاری که باعث کشته شدن 19 سرباز آمریکایی شد.
لوئیس فری که در زمان تحقیقات انفجار خوبر مدیر وقت اف.بی.ای بود نوشته است، چگونه تلاشهای وی برای فشار به دولت بیل کلینتون در جهت انجام تحقیقات در مورد نقش رژیم ایران در این اقدام تروریستی به هیچ نتیجه‌یی نرسید. ولی در سال 2001 یک هیأت منصفه در دادگاههای آمریکا 13 تبعه عربستان و
#لبنان را متهم به انجام این انفجار کرد و مقامهای رژیم ایران را شریک جرم در این اقدام تروریستی تشخیص داد.
وال استریت ژورنال
وال استریت ژورنال
سرمقاله #وال استریت ژورنال در ادامه می‌افزاید همان‌طوریکه باراک اوباما نیز گفته است ابهامی وجود ندارد که رژیم ایران بخشی از 100میلیارد دلاری که در صورت نهایی شدن توافق اتمی به‌دست خواهد آورد صرف تأمین مالی تروریسم خواهد کرد.
وال استریت ژورنال در پایان چشم‌پوشی دولتهای باراک اوباما و بیل کلینتون را اقدامی بسیار غیرصادقانه نامیده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.... ادامه مطلب را بخوانید.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر