۱۳۹۴ مهر ۱۴, سه‌شنبه

ایران- ۱۸ میلیارد دلار از جیب مردم ایران بر باد فنا رفت

داستان اتمی ملاهای جنایتکار داستان طولانی است که از ۱۲ سال پیش در فراز و نشیبهای زیاد از فریب جامعه جهانی توسط آخوندها که برای پوشاندن و تحریف آن هر دجالگری و شیادی را بکار بستن شروع شد ولی النهایه فایده نکرد و با افشاگریهای مقاومت ایران بالاخره جام زهر اتمی در حلقوم خامنه ای این هیولای خونخوار ریخته شد . آخوندها برای بقای خودشان دنبال بمب اتمی رفتند تا هرچه بیشتر بکشند و غارت کنند و برای رسیدن به این هدف شوم میلیاردها دلار از سرمایه های این مردم محروم را در تنور ساخت بمب اتمی ریختند که در نتیجه اقشار مختلف مردم هر روز فقیرتر و بدبخت تر شدند کارتن خوابها، بی خانمانها، کودکان کار،اعتیاد و فحشاء،خودکشی جوانان و زنان ، پر شدن زندانها ، هر روز اعدام در کوچه و خیابان و زندان، کارخانه های تعطیل شده، مزارع خشک شده، منابع طبیعی نابود شده و ..... همه و همه از این پدیده شوم ولایت فقیه ناشی و صرف هزینه های سرسام آور اتمی ناشی میشود که ایران و ایرانی را صدها سال به قهقرا برده است . حال ببینید که چطور این آخوندهای شیاد مجبور شدند همه آنچه را که طی این ۱۲ سال بافته بودند به دست خود رشته کنند و از بین ببرند . 

خامنه ای جلاد با جام زهر اتمی بسوی سرنگونی میرود
خامنه ای جلاد با جام زهر اتمی بسوی سرنگونی میرود

ولی مردم ایران گرچه همه چیز خود را در این بازی شوم آخوندها از دست داده اند ولی غیرت و شرف آزاد زیستین و آزادیخواهی شان از دست نرفته و همین مردم ریشه دجالیت ولایت سفیانی را از بیخ و بن برخواهد کند و ابرهای تیره و تار و خونبار را با سرنگونی خامنه ای و رژٰیم پلیدش از ایران زمین پاک میکنند و صبح آزادی و آبادانی ایران فرا خواهد رسید.

روزنامه حکومتی رسالت در سرمقاله امروز 14مهر 94خود توافق اتمی را زیر سؤال برد و نسبت به عواقب زهرخوران اتمی هشدار داد نوشت: 
غنی سازی اورانیوم در ایران
غنی سازی اورانیوم در ایران
«دولت... طی دو دهه اخیر میلیاردها دلار و میلیاردها ریال هزینه تأسیسات هسته‌یی کرده است. توافق‌نامه وین چه بر سر این هزینه‌ها آورده است؟
پنج شرکت تابعه سازمان انرژی هسته‌یی میلیاردها دلار از بودجه عمومی هزینه کرده‌اند. با این توافق هزینه‌ استهلاک دارائی‌ها در مجتمع‌های عظیم آب سنگین اراک، فردو، نطنز، تهران، اصفهان و کاهش مالیت و سرمایه‌گذاری انجام شده در آنها چه می‌شود؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر