۱۳۹۴ مهر ۱۲, یکشنبه

ایران- یک اعتراف تکان‌دهنده: ۷۰ هزار دانش‌آموز سابقه مصرف شیشه د‌ارند‌

بلای خانمان سوز اعتیاد ارمغان شوم حاکمیت سیاه آخوندهای پلید است که بخش زیادی از مردان و #جوانان و زنان ایرانی را به طرق مختلف معتاد و زمین گیر کرده است. #خامنه ای و#روحانی دجال برای اینکه دیگر کسی رمقی برای مخالفت با این رژیم قرون وسطی را نداشته باشد نیروی جوان و بالنده را یا اسیر اعتیاد یا اینقدر مشغول مشگلات اقتصادی وحل تضادهای روزمره زندگی و در آوردن یک نان بخور و نمیر زندگی کرده است .

اعتیاد بلای جان جامعه ایرانی
اعتیاد بلای جان جامعه ایرانی

آماربالای زنان و مردان و جوانان گرفتار اعتیاد و فحشا قلب آدمی را به درد میاورد ولی از آنجایی که خود عوامل دولت و کارگزاران همین حاکمیت سیاه دست اندر کار وارد کردن و قاچاق مواد مخدرند هیچوقت ریشه این فتنه خشک نخواهد شد، مگر با برخاستن و قیام و اعتراض بر علیه تمامیت حکومت #ولایت فقیه و سرنگونی این جرثومه فساد است که میتوان اعتیاد و همه بلایایی که ملاهای فاسد رواج داده اند را درمیهن عزیزمان ریشه کن و با آن مقابله کرد . 

افشار معاون ستاد به‌اصطلاح مبارزه با #مواد مخدر رژیم اذعان کرد: توزیع مواد مخدر در شهرها و به‌خصوص در تهران بیشتر و راحت‌تر از قبل شده است. بر اساس آمار، 2 و 65 صدم درصد از جمعیت بین 15 الی 65 سال کشور مبتلا به مواد مخدر هستند. 
اعتیاد زنان و جوانان درایران فاجعه بار است

اعتیاد زنان و جوانان درایران فاجعه بار است

نسبت معتادین زن به نسبت جمعیت کل معتادین افزایشی نزدیک به دو برابر پیدا کرده است که این یک زنگ خطر جدی است. یکی از  عوامل گسترش اعتیاد، دوران پسا جنگ بود و در حال حاضر70هزار نفر از#دانش‌آموزان سابقه مصرف شیشه دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر