۱۳۹۴ تیر ۹, سه‌شنبه

#ایران- تیک تاک اتمی! هشدار اد رویس، و مرز سرخهای کنگره آمریکا در مذاکرات اتمی

امروز سه شنبه 30 ژوئن روز ضرب الاجل برای به اصطلاح توافق #اتمی با رژیم تروریستی ایران میباشد . البته اگر سفره مماشات پهن باشد حتما با ترفندهای مختلف این زمانبندی را کش و قوس میدهند ولی سیاستمداران مختلف آمریکا بخصوص سناتورها و کنگره سمنها همچنان برای یک توافق بد به #اوباما هشدار میدهند.

هشدار اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا:
اد رویس

اد رویس

توافق اتمی، رژیم حامی تروریسم ایران را با سرازیر شدن جریان پول ناشی از برداشته شدن تحریمها در منطقه بحران زده قویتر می‌کند. در این صورت چگونه امنیت آمریکا تأمین می‌شود؟

”اد رویس“ همچنین گفت: تمدید مذاکرات تنها در صورتی ارزش دارد که بدون اعطای هیچ امتیازی از طرف آمریکا، ما در حال حرکت به سمت اعمال محدودیتهای بیشتر بر امیال خطرناک اتمی و مسدود کردن مطلق مسیر دستیابی رژیم ایران به بمب باشیم... وزیر کری لازم است بداند که کنگره مرز سرخهای خود را دارد که شامل بازرسیهای سر زده، عدم لغو فوری تحریمها به‌مثابه جایزه‌ای بزرگ برای سپاه پاسداران، تضمین بازگشت سریع به تحریمها، و محدودیتهای حساب شده بر برنامه اتمی رژیم ایران که برای دهه‌ها پا برجا باید بماند. دولت باید این را برای رژیم ایران روشن سازد که توافقی بدون این شرایط، و برخی دیگر، به تأیید کنگره نخواهد رسید.
سناتور تام کاتن هم گفت: باید با زبان قدرت با آخوندها گفتگو کرد سناتور تام کاتن عضو کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا خطاب به باراک اوباما نوشت: آنچه آخوندها می‌فهمند زبان قدرت است، در نتیجه در مذاکرات اتمی باید قوی باشید.
سناتورتام کاتن
سناتورتام کاتن
خانم #مریم رجوی هم در گردهمایی ویلپنت در 13 ژوئن گفتند: به #خامنه ای و رژيم فعلي ایران «نمي‌توان و نبايد اعتماد کردبه اين رژيم امتياز بيشتر ندهيد. يك سياست محكم اتخاذ كنيد و براي ملايان حاكم بر ايران روشن كنيد كه آنها بايد برنامه تسليحات هسته‌یی خود را رها كنند.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر