۱۳۹۴ تیر ۸, دوشنبه

#ایران - #خامنه ای-آیا جام زهر ادامه دارد؟؟؟

توجه کنید به کجا میرسد؟
هر چه میگذرد واقعیتها بر سر توافق اتمی بیشتر خود را نشان میدهد و در سگ دعواها این موجودات چهره جدیدی از خود نشان میدهند . چند روز از سخنان ولی فقیه طلسم شکسته مبنی بر حمایت از تیم مذاکره کننده اتمی حکومت نگذشته که باند دلواپسان در اقدامی تامل برانگیز ضمن به چالش کشیدن خامنه ای، دولت آخوند روحانی و تیم مذاکره کننده را یکبار دیگر زیر ضرب بردند. در این رابطه باند دلواپسان نظام آخوندی با پخش گسترده نشریه در حاشیه نمایش جمعه تهران ضمن حمله مستقیم به آخوند روحانی و جواد ظریف، در اطلاعیه های خود با تیترهای درشت نوشته اند: «جام زهر ادامه دارد...»، «روحانیونی که با کفر صلح کردند!» و «پشت پرده توافق».
خامنه ای جلاد،رفسنجانی شیاد،روحانی دروغگو قاتل جوانان

از طرفی در سایتهای جورواجور خود گزارشاتی مبنی بر توزیع گسترده نشریات علیه تیم مذاکره کننده هسته‌ای در حاشیه نماز جمعه #تهران بود. آنها به بازخوانی نقش #روحانی، #ظریف، تخت روانچی و جمشید ممتاز، در دو برهه قطعنامه ۵۹۸ و مذاکرات هسته‌ای پرداخته اند. یکی از این ماهنامه ها که پخش شد با تصویر روی جلد ظریف و تیتر «وزیری که خواب آمریکا را می‌بیند!» بود .

پخش این مطالب علیه سیاست های کلی خامنه ای در حالی صورت می گیرد که ولی فقیه ارتجاع در سخنانی که در جمع کارگزاران و متولیان حکومتی بیان کرده بود از تیم مذاکره کننده با القابی مانند «امین، غیور، شجاع و متدین‌” نام برده بود. ولی فقیه زهرخورده که در درون اهرم قدرت نظام آخوندی بسیار ضربه خورده و ضعیف شده است، در عقب نشینی اکنون با ”پرت و پلا گویی” تلاش دارد تا تعادل از دست رفته در درون نظام آخوندی را به نحوی برقرار نماید و با بیان نرمش قهرمانانه و از این سنخ جفنگیات ”قهرمان” بازی های قلابی و پهلوان پنبه بازی هایش فقط روبه سوی”دلواپسان” و برای آرام کردن این باند قابل تفسیر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر