۱۳۹۴ تیر ۱۱, پنجشنبه

#ایران- #روحانی شیاد- قباحت دیگر قبحی ندارد!

فاش‌گویی ”سراج“ رئیس بازرسی کل رژیم در یک برنامه تلویزیونی، یکی از جدیدترین نمونه‌ها از بی‌شرمی مقامهای رژیم در صحبت از ابعاد حیرت‌آور دزدی و فساد و عمومیت و رواج آن است، چنان‌که‌ گویی به قول معروف، قبح از قباحت رفته است. 

سراج در یک شوتلویزیونی

نحوه خبردهی این قبیل موارد توسط رسانه‌های رژیم نیز گواه دیگری بر این وقاحت و بی‌شرمی است. گوینده تلویزیون رژیم در یک برنامه تلویزیونی (شبکه2 تلویزیون رژیم ۵/۴/۹۴) با چنان لحن تبلیغاتی و آب و تابی از پرونده‌های عجیب و غریب دزدی و فساد و از «جعلی بودن 77ضمانت‌نامه گمرکی که دهها میلیارد تومان به دولت خسارت‌زده استه حرف می‌زند که انگار صحبت از یک فتح‌الفتوح است سپس سراج به توضیح این مورد می‌پردازد و می‌گوید: «در یکی از بانکهای یکی از استانهای کشور، 77ضمانت نامه میلیاردی صادر شده برای ارائه به یکی از گمرکهای استان و ترخیص کالا، اما بین راه، کل این ضمانتها جعل شده و تحویل گمرکات شده، یا آنها متوجه نشده‌اند یا عمدی بوده. دهها میلیارد، دهها میلیارد متضرر شدیم».
ملاحظه می‌کنید که رئیس سازمان بازرسی که لابد خودش هم عضو یکی از شبکه‌های مافیایی درون رژیم است، چطور سعی می‌کند مسأله را کوچک و احتمالاً ناشی از اشتباه و غیرعمدی جلوه دهد! گوینده رژیم باز هم با همان لحن تبلیغاتی به یک مورد دیگر اشاره می‌کند و می‌گوید: «اما بشنوید از جزییات یک پرونده مهم فرار مالیاتی در پایتخت» سراج مجدداً رشته سخن را به‌دست می‌گیرد و می‌گوید: «یک شرکت از سال 88 تا 92، 293هزار میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارد. معوقات مالیاتی بانکی، یکی از بدهکاران مبلغ 108میلیارد تومان و یک آقای دیگر بدون این‌که هیچ کاری انجام بدهد، 100میلیارد تومان ناشی از تفاوت نرخ ارز، درآمد نامشروع تحصیل کرده است».
یک مورد دیگر از بچاپ بچاپ اموال مردم ایران، پرداخت یک حق‌الوکاله 32میلیارد تومانی به یک به‌اصطلاح وکیل است. ممکن است فکر کنید که وکیل مربوطه لابد شق‌القمری کرده که بابت آن بیش از 32هزار برابر متوسط حقوق ماهانه یک معلم و بیش از 40هزار برابر حقوق ماهانه یک کارگر دریافت کرده است.... 

همه این دزدیها در بالاترین سطح مقامات و آخوندهای جانی انجام میشود بعد بخاطر سرپوش گذاشتن بر همین دزدی گرگیهای میلیاردی میایند دست یک جوان آفتابه دزد بدبخت بیچاره فقر زده را قطع میکنند . 

جوان ایرانی که انگشتان دستش را جلادان خامنه ای قطع کردند
جوان ایرانی که انگشتان دستش را جلادان خامنه ای قطع کردند

راستی حکم آقازاده شاه دزد مهدی هاشمی پسر رفسنجانی چی شد چرا دست و پای او را قطع نکردید هــــــــان!!!!! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر