۱۳۹۴ تیر ۱۰, چهارشنبه

ایران - تحت حاکمیت خامنه ای شلاق و دستگیری به بهانه روزه خواری

 پلمب مغازه ها ودستگیری بیش از ۶۰۰ جوان در شیراز و همدان به جرم روزه خواری 


 هر سال در کشورهای اسلامی با شروع ماه رمضان جشن می گیرند و به شادی می پردازند. تلاش ميكنند تسهيلاتي براي مردم ايجاد كنند تا، هر چه بيشتر سختي روزه را براي مردمشان به ماه گشايش و سهولت تبديل كنند. از دادن ارزاق به مردم تا كاهش ساعات كار اداري و غيره.
 اما در حاكميت آخوندهاي دين فروش، رمضان به ماه سختي و صعوبت تبديل شده و فشار بيشتري به مردم مي آورند. 
دجالگريهاي آخوند روحاني در مورد تورم و كنترل قيمتها، گراني و افزايش پي درپي قيمت كالاها ، زندگي را بر مردم سخت تر و سفره هایشان را از مواد غذايي بي بهره تر ميكند.  از يكطرف شلاق و تحقير و توهين نيروهاي سركوبگر بر سر مردم و جوانان به بهانة آخوندساختة روزه خواري بيشتر ميشود و  هر روز در روزنامه های رژیم خبر از درگیری و دستگیری و کتک زدن جوانان به بهانه روزه خواری و یا بستن و پلمپ کردن در مغازه ها و اغذیه فروشیها و دست فروشان خوراکی را می شنویم که متقابلا مردم در برابر آنها مقاومت کرده و درگیر می شوند: 

خبرگزاری ایسنا سه شنبه۹تیر:  «معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با ۵۰۰ نفرمتخلف در طرح مقابله با هنجارشکنی و روزه‌خواری در این شهرستان توسط بسیج و نیروی انتظامی برخورد شده است.»
همچنین خبرگزاری ایسنا از قول کشاورز نوشت: «به ۲۶۹۹ مورد تذکر لسانی و ۲۶۱ مورد تذکر کتبی داده ایم و از ابتدای ماه رمضان تاکنون نیروهای مقاومت بسیج، دو مکان متخلف و دو خودرو را به ترتیب پلمپ و توقیف کرده‌اند.»

همجنین در روز سه شنبه ۹تیر در همدان در خیابان محمدی به جوانان به بهانه آخوند ساخته روزه خواری یورش برده  و جوانان به مقاومت پرداخته و درگیر شدند. ماموران تعدادی از جوانان را دستیگیر کردند. 
خانم مریم رجوی در شهریور ۱۳۸۸ در رابطه با اسلام دموکراتیک گفتند:‌ اسلام دين آزادي است. آزادي مهمترين نقطه افتراق اسلام حقيقي و بنيادگرايي تحت نام اسلام است.
 اسلام مدافع دمكراسي است. وشاورهم في‌الامر[سوره۲ ـ آيه۱۵۹]
 دين محترم شمردن انتخاب آزادانه انسان الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ[سوره ۳۹ ـ آيه ۱۸]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر