۱۳۹۴ تیر ۳۰, سه‌شنبه

ایران - سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس بازوی اصلی ولایت فقیه برای سرکوب و صدور تروریسم

بعد از زهر خوران اتمی و بالا گرفتان جنگ گرگها در باندهای رژیم جنایتکار ولایت فقیه هرچه بیشتر برای تحت الشعاع قرار دادن این موضوع خامنه ای به سرکوب در داخل و انجام عملیاتهای تروریستی درکشورهای دیگر مبادرت میکند کاری که سالیان است انجام داده و میدهد و با ایجاد بحران در منطقه میخواهد مسائل داخل ایران را کمرنگ جلوه داده و بیشتردر اختناق و اعدام حکومت کند .

 سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس بازوی اصلی ولایت فقیه است. با توجه به شرایط کنونی بعد از توافق اتمی که آبستن حوادث و بحرانهای آتی در ایران و منطقه و جهان است، این مطلب را برای شناخت هر چه بیشترشما از ارگانهای سرکوب و ترور انتخاب کردم البته ممکن است برخی افراد در سازمانکار این ارگانهای جنایت و سرکوب تغییر کرده باشد ولی محتوای آن تغییری نداشته است .آنرا بخوانید و منتشر کنید . 

قاسم سلیمانی جلاد و هادی عامری مزدور عراقی او قاتلین مردم عراق
قاسم سلیمانی جلاد و هادی عامری مزدور عراقی، قاتلین مردم عراق
رژیم دیکتاتورمذهبی ولایت فقیه  برای اینکه چند صباحی بیشتر در قدرت حاکمیت باشد با دو اهرم زنده است . اول  سرکوب ، اختناق ، لشکربیکاران درایران ، دوم صدور تروریسم درمرزهای ایران ، ومنطقه ...و سپاه پاسداران و نیروی قدس نقش اول را دارند و بازوی اصلی ولایت فقیه است ، موضوع دوم که صدور تروریسم به منطقه و مرز های ایران است باز هم از طریق سپاه پاسدارن است ، نباید اشتباه بشود که فکرکنید سپاه پاسداران نیروی نظامی ولی فقیه است ، برعکس بازوی اصلی وجانمایه خامنه ای است ومسئولیت اول او حفظ تمامیت نظام در برابر خطرسرنگونی ...یعنی هرجا احساس خطر می کند سرکوب می کند ، هرجا تجمعات و اعتراضات داخلی است لشکربسیح را به روی مردم بی دفاع ایران حمله ور می کند بی مهابا...می زند، می کشد، دستگیر میکند، رعب ووحشت ایجاد میکند ، سرکوب مردم ، سیل اعدامها این تنها اهرم خامنه ای برای سر پا نگهداشتن نظام ولایت فقیه در ایران است .البته باید یادآوری کنم که همه نیروی سپاه توسط شخص خامنه ای انتخاب میشود سازماندهی سپاه براساس ضرورت های نظام ولایت چیده شده است ، وخود سپاه  پاسداران دارای نیروی زمینی ، هوایی، دریایی، بسیح ، نیروی قدس و....که بحث مفصل است و توجه شما را به چارت فرماندهی کل سپاه پاسداران ....! ادامه ......
چارت فرماندهی کل سپاه پاسداران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر