۱۳۹۴ مرداد ۲, جمعه

ایران- خامنه ای و مقاماتش - غلط کردم معلم دستگیر شده را آزاد کنید

آیا باورتان میشود که کسی را آنهم در تظاهرات نیروی انتظامی و ارگانهای وحشی سرکوب گر در حاکمیت خامنه ای و روحانی جلاد دستگیر و بعد هم ازش با نهار و ... پذیرایی کنند؟؟؟؟!!!!!  این خبر را ببینید...

سخنگوی #وزارت کشور در واکنش به انتشار اخباری دال بر دستگیری برخی معلمان تجمع کننده، گفت: نیروی انتظامی تعدادی از افراد را دستگیر کرد اما آنها چند ساعتی مهمان نیروی انتظامی بوده‌اند و با ناهار از آنها پذیرایی شده و آزاد شده‌اند.  

تظاهرات معلمین مقابل مجلس ارتجاع
تظاهرات معلمین مقابل مجلس ارتجاع

واقعیت این است که خامنه ای و رژیم بحران زده او بعد از خوردن زهر #اتمی با همه عوارض آن اولین ضرب شست را از #فرهنگیان غیور ایران دریافت کرد، معلمان بصورت گسترده در یک تجمع اعتراضی شرکت کردند که بیانگرعجز رژیم در جلوگیری از این حرکت سیاسی- اعتراضی، است و مهمتر اینکه شکنندگی رژیم آخوندی به‌خصوص پس از عقب‌نشینی اجباری از پروژه‌ ضد‌مردمی اتمی در مرحله ”پساتوافق“ را به نمایش میگذارد و دور نیست که این زهر تاثیرات جدی و اساسی خود را بر پیکر فرتوت این رژیم پا بگور بگذارد و در تمامیتش نابود و سرنگون سازد . 

رسانه های مختلف در این رابطه گزارش دادند از جمله :

#تلویزیون اورینت سوریه: #مریم رجوی رژیم #ایران را متهم به سرکوبی مردم، بحران‌سازی و صدور تروریسم کرد و گفت: حکومت #حسن روحانی که همه چیز را به امضای توافقنامه اتمی موکول می‌کرد هم‌اکنون برای پاسخ گویی به خواسته‌های عادلانه یک میلیون #معلم که حداقلهای آزادی و حقوق و موقعیت اجتماعی خود را مطالبه می‌کنند هیچ راه‌حلی را جز ظلم و سرکوبی علیه آنها را در مقابلش نمی‌بیند.

خیزش معلمین در تهران
خیزش معلمین در تهران

#تلویزیون العربیه: نیروهای امنیتی که به‌طور گسترده‌یی در محل مستقر بودند بیش از 200نفر را در صحنه دستگیر کردند.

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر