۱۳۹۴ تیر ۳۱, چهارشنبه

ایران- خامنه ای حقوق کودکان کو؟

بیش از سه دهه است که مردم ایران زیر چنگالهای خونین و ظلم ضحاک زمان خمینی ملعون و بعد هم خامنه ای جنایتکار هر روز قربانی این توحش بی حد و حصر هستند . هر روز اعدام هر روز دستگیری و زندان  جوانان و زنان و مردان دلیر وطن و هر روز سفره خالی از نان و فقر جانفرسا و خانمانسوز. هر لحظه دیدن گرفتاران در اعتیاد و زنان خیابانی وکودکان کار که بدنبال یک لقمه نان کلاس و مدرسه را فراموش کردند و پای برهنه در خیابانها میچرخند و همان جا هم میخوابند . 

کودکان مظلوم ایرانی گرفتار در فقر حاکمیت خامنه ای جلاد
کودکان مظلوم ایرانی گرفتار در فقر حاکمیت خامنه ای جلاد

این بلای شوم و طایفه یزیدی آخوندها نه تنها حرث و نسل ایران را به باد داده و نابود کرده اند بلکه هستی و سرمایه های ایران را که باید برای نسلهای بعد میماند را هم به یغما بردند و چه کسی میداند که سرنوشت نسلهای آینده ایران چیست و به کجا میرود؟! 
کودکان کار در ایران
کودکان کار در ایران


سرنوشت کودکان محروم و مظلوم ایرانی در حاکمیت ولایت فقیه
سرنوشت کودکان محروم و مظلوم ایرانی در حاکمیت ولایت فقیه

این یک گوشه از هزاران هزار جنایات خامنه ای و رو حانی و  حاکمیت شوم آخوند جماعت است . 

بارها نقض حقوق بشر و حقوق کودکان توسط کسانی که هنوزانسانیت و انسان بودن را فراموش نکرده اند محکوم و مردود میشود ولی این کافی نیست باید اقدام عملی کنند و قاطعتر در مقابل حاکمیت شوم ولی فقیه حق این کودکان محروم را بگیرند.

سازمان عفو بین‌الملل و شمار دیگری از سازمانهای مدافع حقوق‌بشر نقض حقوق کودکان توسط رژیم ایران را محکوم کردند
در اطلاعیه مشترک این سازمانها که صدور آن با بیست و یکمین سالروز پذیرش معاهده حقوق کودکان همزمان شد، آمده است:
مسئولیت کیفری دختران ۹ ساله و پسران ۱۵ ساله، خشونت علیه کودکان و اعدام کسانی که زیر ۱۸ سال مرتکب جرم شده‌اند از جمله موارد نقض حقوق کودکان در ایران است.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر