۱۳۹۴ مرداد ۳, شنبه

ایران-اعدامهاي سرسام آور و سراسیمه چرا؟

موج اعدامها و سیل خونی که از پیکره مردم ایران هر روز جاری است در حاکمیت شوم #خامنه ای و #روحانی هر روز شدیدتر از قبل ادامه دارد و جامعه بین المللی در مماشات کثیف با آخوندهای جانی که ننگ و شرم بر آنها باد، چشمشان را بر اینهمه جنایت بسته اند و دم بر نمیآورند بخصوص در ا ین برحه از زمان که با خوردن جام زهر اتمی خامنه ای در حضیض ذلت و ضعف میخواهد با رعب و وحشت مردم را از قیام و خیزش منصرف کند ولی این ملای طلسم شکسته بداند که زنان و مردان و #جوانان بی باک و بیم بزودی با قیام آتشین خود طومار این رژیم را در هم خواهند پیچید و ننگ ابدی ازاینهمه جنایت و اعدام و کشتار  در پرونده سیاه آخوندها را با خودشان به جهنم خواهند فرستاد .

قیام برای آزادی
قیام برای آزادی
مقابله مردم ایران با نیروی انتظامی جنایتکار
مقابله مردم ایران با نیروی انتظامی جنایتکار
























تلويزيون سي ان ان: گروههاي حقوق بشري تعداد اعدامها در ايران را سرسام آور مي نامند. رژيم #ايران تنها در سال جاري 690 نفر را اعدام كرده است. اين رقم 3 برابر ارقام رسمي رژيم ايران است. عفو بين الملل، اين اعدامها را كشتارهاي تصويب شده قضايي در ابعاد كلان مي نامد.
صحنه اعدام توسط مزدوران خامنه ای جنایتکار
صحنه اعدام توسط مزدوران خامنه ای جنایتکار
بيزينس اينسايدرانگلستان: رژيم ايران كه اخيرا توافق اتمي را با كشورهاي 5+1 به امضا رسانده است موج اعدامها راه انداخته است. اين رژيم از شروع سال ميلادي تا كنون در حدود 700 نفر را اعدام كرده است.دولت ايران ميخواهد مطمئن شود كه كوتاه آمدنش در مقابل ديگر كشورها در مساله اتمي راه به تضيف موقعيت رژيم در داخل ايران نخواهد برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر