۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ایران- مقاومت- فریاد هر ایرانی آزادی آزادی

طی هفته های اخیر تقریبا هر روز اعتراض، اعتصاب و تجمعات زیادی بر علیه عملکردهای رژیم درهم شکسته و در گل مانده آخوندی دراقصی نقاط ایران برگزار میشود، که تلاش کردم بخشی از این اعتراضات را جهت اطلاعتان در وبلاگ بیاورم . این اعتراضات شامل: اعتراض دانشجویان، پرستاران،کارگران،صرافان،معلمین،و همچنین اعتراضات گسترده به احکام جنایتکارانه اعدام میباشد . 

صبح پیروزی نزدیک است و جوانان و مردم دلاور ایران حق خود را از گلوی خامنه ای و دار و دسته پلیدش بیرون خواهند کشید . 
پس هموطنان متحدتر و همبسته تر برای احقاق حقوقتان به پا خیزید و بنیان جلادان و دزدان غارتگر جماران را براندازید .   

تجمع اعتراضي عليه حكم اعدام زنداني سياسي محمدعلي طاهري در تهران 

تجمع اعتراضی بر علیه حکم اعدام محمد علی طاهری
تجمع اعتراضی بر علیه حکم اعدام محمد علی طاهری

امروز چهارشنبه 14مرداد هواداران زندانی سیاسی محمدعلی طاهری در مقابل دفتر به‌اصطلاح حقوق‌بشر در خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، خیابان اسفندیاری در تهران تجمع کردند و خواستار لغو حکم اعدام وی شدند.
دژخیم محمدرضا رحیمی بازجوی قرارگاه موسوم به ثارالله در صحنه حضور داشت و سرکوب تجمع‌کنندگان را هدایت می‌کرد. مأموران امنیتی تعدادی خودرو ون و اتوبوس به محل آورده بودند تا دستگیر ‌شدگان را منتقل کنند. تعداد زیادی زنان مزدور چادری با دست‌بند، بی‌سیم و اسلحه در محل مستقر بودند و تجمع‌کنندگان را محاصره کرده بودند. مأموران سرکوبگر به دستور رحیمی دژخیم به تجمع‌کنندگان یورش بردند و تعدادی را دستگیر کردند.

اعتراضات دانشجویی در تهران و شیراز

روز سه‌شنبه 13مرداد 94 جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران در اعتراض به اخراج گسترده پرستاران معترض توسط رژیم آخوندی در محوطه این دانشگاه تجمع کردند

اعتراضات دانشجویی
اعتراضات دانشجویی

اعتصاب یک هفته‌یی مغازه‌های آهن فرشی در بازار شادآباد تهران

اعتصاب آهن فروشان
اعتصاب آهن فروشان

روز سه‌شنبه 13خرداد 94 اعتصاب مغازه‌های آهن فروشی در بازار شادآباد در یافت آباد تهران در مسیر بلوار آزادگان ادامه یافت. این اعتصاب از یک هفته پیش و در اعتراض به اخاذی مالیاتی رژیم آخوندی شروع شده است.

یاسوج - بار دیگر تجمع پرستاران در اعتراض به بازداشت خانم دکتر رزمجوی
اعتراضات در یاسوج
اعتراضات در یاسوج

روز یکشنبه 11مرداد و به‌دنبال اعتراض مجدد جمعی از مردم یاسوج به بازداشت اهانت‌آمیز دکتر رزمجوی، پرستاران بیمارستان ولی‌عصر نیز بار دیگر نسبت به بی‌عملی ارگان حکومتی در مجازات عاملان توهین و بازداشت دکتر رزمجوی دست به تجمع اعتراضی زدند. 

تجمعات اعتراضی اقشار مختلف مردم در تهران، ایلام، مشکین شهر، تبریز، مشهد، شادگان و سقز

اعتراضات در تهران،ایلام،تبریز،مشهد،شادگان،سقز،مشکین شهر
اعتراضات در تهران،ایلام،تبریز،مشهد،شادگان،سقز،مشکین شهر

صبح امروز سه‌شنبه 13مرداد 94 گروهی از زنانی که پس از اتمام دوران مرخصی بعد از زایمان از مشاغل دولتی اخراج شده‌اند در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند. رژیم زن‌ستیز آخوندی اخیراً تعداد زیادی از این زنان شاغل را اخراج کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر