۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

ایران- خشم و اعتراضاتی که در شرف انفجار است

جان مردم ایران به لب رسیده است هر طرف را که نگاه میکنی فقر و بدبختی بیداد میکند ولی علیرغم همه این مصیبتها خروش و اعتراضات اقشار غیرتمند ایرانی برپاست و برای گرفتن حقشان در هر مقطعی خروش اعتراض خود را با تظاهرات و اعتصاب نشان داده وساکت نمینشیند. باشد تا بزودی همه این امواج خروشان خشم و اعتراضات بنیان کاخ یزیدی ظلم و ستم خامنه ای جلاد و عمله و اکره شیاد وغارتگرش مثل روحانی و رفسنجانی و آقازاده هایشان را از بیخ و بن برکند و مردم ایران از چنگال این آخوندهای دژخیم نجات پیدا کنند . آری این آزادی باید به دست خود همین مردم به جان آمده در سراسر ایران محقق شود که آنروز دور نیست .
خامنه ای جلاد وسران غارتگر و دزد رژیم آخوندی

خامنه ای جلاد وسران غارتگر و دزد رژیم آخوندی

اعتراضات دانشجویان، مربیان و کارکنان در کرج، تهران و اهواز

جمعی از مربیان مهد کودک و پیش دبستانی تهران و استان البرز در اعتراض به شروط آموزش پرورش برای جذب مربیان مهدکودکها در برابر ساختمان مرکزی وزارت آموزش‌وپرورش رژیم در تهران تجمع کردند. رژیم آخوندی شرکت در آزمون و کسب نمره حداکثری را شرط جذب این مربیان اعلام کرده است. این حرکت اعتراضی روز دوشنبه 12مرداد صورت گرفت. 

اعتراضات مربیان
اعتراضات مربیان

۵ رشته اعتراض و تظاهرات در پارسیان، تهران و کرمانشاه

در تهران صبح روز دوشنبه 12مرداد 94 در خیابان پانزده خرداد، نزدیک بازار بزرگ، مزدوران سرکوبگرشهرداری به تعدادی از دستفروشان که مشغول فروش روسری زنانه بودند، یورش برده و قصد دستگیری و بردن اموالشان را داشتند. دستفروشان به کمک مردمی که به پشتیبانی آنها آمده بودند مقاومت کردند. مردم اموال آنان را از چنگ مأموران مهاجم خارج کرده و به دستفروشان برگرداندند.. دستفروشان با مشاهده تجدید قوای مزدوران، محل را ترک کردند.

اعتراض دست فروشان در تهران
اعتراض دست فروشان در تهران

اعتصاب صرافی های فردوسی و منوچهری تهران

اعتصابیون می‌گویند: برخلاف وعده‌های دولت روحانی مشکلات صرافیها بعد از توافق اتمی نه تنها کم نشده بلکه بیشتر شده است. میزان ارز در گردش کاهش یافته و بازار با رکود چشمگیری روبه‌روست.

اعتصاب صرافیها
اعتصاب صرافیها

درگیری مغازه‌داران تهرانی با مأموران سرکوبگر و دستگیری ۳۰نفر

بعداز ظهر روز یکشنبه 11مرداد مأموران سرکوبگر ارگان غارتگر تعزیرات حکومتی در خیابان انبار نفت در جنوب تهران به تعدادی از مغازه‌های عمده فروشان بورس مواد غذایی و سوسیس و کالباس یورش بردند و آنها را به‌زور پلمپ کردند. 

درگیری مردم با مزدوران سرکوبگر رژیم
درگیری مردم با مزدوران سرکوبگر رژیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر