۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ایران- توافق اتمی درگرداب، آیا به ثمر میرسد یا نمیرسد؟

این روزها بازار مخالفت با توافق اتمی با رژیم بنیادگرای ملاهای جنایتکار حاکم بر ایران بشدت داغ است هر خبری از رسانه های عربی میخوانی دال بر مخالفت و با شک و شبهه نگاه کردن به این به اصطلاح توافق است بخصوص سران کشورهای خلیج که اوباما و کری هر چقدر میخواهند آنها را قانع کنند ولی اعراب اعتماد نمیکنند. واقعیت این است که این توافقی که اوباما اینقدر پر طمطراق جلوه داده بادکنکش ترکید و بادش خوابیده و الان بیشتر رو به اضمحلال است . از طرف دیگر هم مردم آمریکا در نظرسنجی های جورواجوری که شده اکثریت مخالف این توافق باسمه ای اوباما و تیم ضعیف النفس او میباشند . حال اینکه چرا اینقدر اوباما آب دهانش برای توافق با خامنه ای خونخوار راه افتاده برای چیست؟ واله، الله و اعلم!
شاید هم میخواهد دوباره برای انتخابات آمریکا یک برگی برای دمکراتها جور کند اما نمیداند که خود دمکراتها هم با این توافق نیم بند او مخالفند و اکثرا نگران فریبکاریهای آخوندها هستند .
عجیب نیست که پای میز مذاکره جان کری اینقدر از موضع ضعف برخورد کرده و سطح توافق اینقدر پایین است و چرا ملاهای تروریست آوانس داده ؟ این بای دادن  از جیب امنیت ملی برای مردم آمریکا و مردم منطقه خاورمیانه برای چیست؟
و بد نیست همینجا اشاره کنم به پیام خانم مریم رجوی به کنگره آمریکا در مورد چگونگی متوقف كردن  ايران در دستيابي به بمب، دخالت در امور منطقه و نقض حقوق بشر، چالشها و راه كارها.....
خامنه ای بشدت در موضع ضعف قرار دارد اگر آمریکا و غرب موضع قوی تری میگرفتند قطعا راه رسیدن به بمب اتمی برای ملاها بسته میشد ولی الان نه تنها این راه بسته نیست بلکه آخوندها را هم جری تر کرده و روزانه دسته دسته مردم ایران که جانشان به لب رسیده با هر ندای مخالفی پای چوبه های دار برده و اعدام میکند . زندانهایش پر از جوانان و زنان و مردانی است که از خامنه ای و روحانی به ستوه آمدند و فریاد آزادیخواهی سر میدهند ولی آقای اوباما گویا گوشهایش را بسته که این فریاد را نشنود و چشمهایش کور شده و چوبه های دار در ایران را نمیبند .
سراسر ایران در خون جوانان و زنان و مردان آزادیخواه
سراسر ایران در خون جوانان و زنان و مردان آزادیخواه
 براستی حقوق بشری که دم میزنید کجاست؟ جایزه صلح نوبلی که گرفتی برای چیست ایا خوش آمد گویی برای ریاست جمهوریت بود؟ لعنت و شرم بر شما که دستتان دراعدام و خون مردم ایران آلوده است، و ننگ بر این مجیز گویی مشمئزه کننده و نامه نگاریهایت با خامنه ای این هیولا و قاتل مردم ایران .
حال ببینید اعتراضات گسترده مردم و نمایندگانشان را در کنگره و سنای آمریکا که چگونه علم مخالفت با این دودوزه بازی اوباما و جان کری را برداشتند تا این توافق ننگین و ضعیف را سرنگون کنند . منهم برایتان آرزوی موفقیت دارم که بتوانید میز  کثیف مماشات با پدر خوانده داعش و تروریست را چپ کنید  .  
سنای آمریکا
سنای آمریکا
سناتور جان مک‌کین گفت: رژیم ایران نه تنها یک چالش نظامی بلکه چالش ژئو پلتیک است چرا که نیروهای نظامی و امنیتی این رژیم دخالتهای خود را در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و غزه گسترش دادند. ......
کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
 پیترروسکام عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان که لایحه‌یی را برای مخالفت با توافق اتمی ارائه کرده است گفت: زمان در طرف توافق اتمی دولت اوباما قرار ندارد و به هر میزانی که قانونگذاران زمان بیشتری را صرف بررسی این توافق می‌کنند بیش از قبل مشخص می‌شود که توافق اتمی با رژیم ایران یک اشتباه تاریخی است.....
  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر