۱۳۹۴ مرداد ۱۷, شنبه

ایران-آمریکا- در تدارک تشیع جنازه توافق اتمی

جالب است مار و مورها و دایناسورهای بیت العنکبوت ولایت فقیه هر بار از یک جا سرک میکشند و یک اراجیفی بر له یا علیه توافق اتمی بیرون میریزند اینبار علم الهدی ماموت  معلوم الحال یادش از خط قرمزهای عظما آمده و گفته :

آخوند جنایتکار علم الهدی در مشهد
آخوند جنایتکار علم الهدی در مشهد
«‌ عبور و تجاوز» از خط قرمزهای خامنه‌ای دانست و از اعضای مجلس ارتجاع خواست هنگام بررسی آن به مسئولیت شرعی! خود توجه ویژه داشته باشند.
وی در نمایش جمعه مشهد از اعضای مجلس ارتجاع خواست اگر می‌خواهند توافق اتمی وین را تصویب کنند «‌ به فکر آخرت خود باشند»!!!!!!! 
یکی نیست به این دایناسور ما قبل تاریخ بگوید کدام آخرت مگر شما آخرتی هم دارید وآخرت  میشناسید؟ پاسخگویی به این یک مورد اتمی پیش کشتان و خدا میبخشد! بروید به فکرجواب دادن به اینهمه جنایت و قتل عام و اعدامهای روزانه و غارت و دزدیها و حق مردم خوریتان باشید که مردم ایران را به روز سیاه نشانده اید، چون پایتان که به گور برسد مستقیم با بلیط یک طرفه به قعرجهنم میروید و به عذاب خدا گرفتار میشوید و آنموقع اینقدر سرتان شلوغ است برای جواب دادن به تک تک جنایاتتان که دیگر جواب توافق اتمی از اولویت میافت!
از آنجایی که این داستان دو طرف دارد حال ببینید واکنشهای سناتورها و نمایندگان برجسته آمریکایی را در رابطه با توافق اتمی، خودتان بخوانید وقضاوت کنید که به چه سمتی پیش میرود:
خبرگزاری آسوشیتدپرس: در حالی که باراک اوباما تلاش می‌کند حمایت دموکراتها برای توافق اتمی با رژیم ایران را به‌دست بیاورد، مخالفت سناتور چاک شومر با این توافق، شکست قابل توجهی برای اوباما محسوب می‌شود.
سناتور چاک شومر
سناتور چاک شومر
براد شرمن عضو دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان اعلام کرد بعد از بررسی جزئیات توافق اتمی با رژیم ایران وجدان او وی را مجبور می‌کند علیه رئیس‌جمهور حزب خودش رأی بدهد.
براد شرمن
براد شرمن
سناتور لیندزی گراهام و مک کین
سناتور لیندزی گراهام و مک کین
آلترناتیو توافق اتمی با رژیم ایران هرگز جنگ نبوده است، فشار بزرگتر بر رژیم ایران و اصرار بر توافق بهتر بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر