۱۳۹۴ مهر ۴, شنبه

#ایران- رئیس جمهور باید عمله باشد!

این حرف یک پاسدار وحشی وچماقدار به اسم قاسمی است! که وقتی دهنش را باز میکند حتی مزد بگیران خامنه ای هم نمیتوانند جمعش کنند و در جنگ گرگها فقط همدیگر را میدرند.
این پاسدار جانی میگوید: دعوا بین اصول‌گراهاست و قرتی طلبها و #آمریکا پسند ها و وندی شرمن دوستها، دعوا هست، حلوا هم این وسطش خیرات نمی‌کنند، پسرم، یا با مایی یا با اونهایی، خط قرمز این وسط بسیار شفاف و روشن کشیده شده، وسط نداریم.

 

پاسدار قاسمی جنایتکار

جنگ گرگها در باند خامنه ای و رفسنجانی-روحانی
جنگ گرگها در باند خامنه ای و رفسنجانی-روحانی











او روحانی را در شرایطی که جنگ و جدال باند #خامنه‌ای و #رفسنجانی - #روحانی، بالا گرفته، به‌شدت مورد حمله قرار داد و گفت:
 خوب گوش بده برای چی آمدی نشستی این‌جا، اگر ما از مسأله قدس بگذریم که استراتژی غایی ماست در هر دولتی بیاید و بره و اینها نمی‌توانند فتیله‌اش را بکشند پایین، اصلاً ربطی به رئیس‌جمهور ندارد. و ایکاش مجلس ما قانونی تنظیم بکند در این دوره‌ای که شش تا و نصفی اصول‌گرا توش هستند که #رئیس‌جمهورها فقط عمله و اکره باشند، برای بیل زدن، و نه برای این‌که یکی بیاید هولوکاست، کرکره را بکشد بالا و اینها و بالا و پایین و اونها را فحش بدهد، یکی بیاید یک دفعه #فابیوس بغل بکنه، و باید مجلس قوانینی را وضع بکند که اصول و خطوط استراتژی نظام رو که امام وضع کرده و حضرت آقا وضع کرده، هر شیخ پشمکی نیاید این را بالا و پایین اش بکند، باید بیل بزنی تو، دستور داده‌ایم #زاینده رود خشک نشود، فرموده‌ایم خشک نشود، ما هم می‌گوییم خشک نشود. به کل وزرا دستور داده‌ایم که اقتصاد مقاومتی بشود، بشود، بشود.
(یکی از جمعیت می‌گوید: صلوات بفرست.)
دیدی دعوا می‌شه، آخرش می‌گویند صلوات بفرست آقا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر