۱۳۹۴ شهریور ۲۹, یکشنبه

ایران- گسترش تجمعات و اعتراضات دانشگاهیان،کارگران، مالباختگان

تجمع جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور در مقابل مجلس ارتجاع

تجمع اساتید دانشگاهیان مقابل مجلس ارتجاع
تجمع اساتید دانشگاهیان مقابل مجلس ارتجاع
یکشنبه 29شهریور 94 جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور از 32استان کشور در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادی خود شدند که بعد از گذشت ۴ سال هنوز این تبدیل وضعیت انجام نشده است.

سنندج - اعتراضی گروهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نورو اعتراض دانشجویان
دانشگاه پیام نورو اعتراض دانشجویان
صبح روز شنبه 28شهریور 94 اعتراض گروهی ازدانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان سنندج به افزایش 20درصدی و اینکه ایادی رژیم به دانشجویان گفتند که هرکس که توان پرداخت این میزان شهریه را ندارد انصراف بدهد.

تجمعات اعتراضی و اعتصاب کارگران و مالباختگان در عسلویه، کرمانشاه و تهران

اداره کار کرمانشاه
اداره کار کرمانشاه

شنبه ۲۸شهریور۹۴

 کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل اخراجی شرکت توان گسترغرب در کرمانشاه، به‌دلیل نگرفتن سه ماه حقوق پرداخت نشده و حق بیمه در محل اداره کار تجمع کرده و نسبت به پرداخت نشدن حقوقشان اعتراض کردند.

تهران - تجمع جمع کثیری از مالباختگان میزان در مقابل وزارت کشور رژیم تجمع اعتراضی کردند، در این اثنا تعدادی مزدور بسیجیها به قصد متفرق کردن جمعیت با باتون به آنان حمله کردند اما با مقاومت تجمع‌کنندگان روبه‌رو شدند.
عسلویه - اعتصاب صدها تن از کارگران فاز 23 و 24 عسلویه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان دست از کار کشیده و در محل کار اعتصاب کردند. کارگران به جان آمده اعلام کردند تا حقوق خود را دریافت نکنند به سرکار بر نمی‌گردند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر