۱۳۹۴ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

ایران- حقوق ناچیزبه زنان ولی سپردن کارهای مردانه به آنها

از خواندن اینگونه خبرها فقط زن ستیزی و جنایات آخوندها علیه زنان بیشتر برملا میشود. یکی نیست به اینها بگوید مگر شما احترامی برای زن در جامعه دین فروشی خودتان قائلید که حالا بگویید زنان کار مردانه میکنند یا زنانه ؟!

زنان محروم کارگر در حاکمیت شوم آخوندها
زنان محروم کارگر در حاکمیت شوم آخوندها

شما را همان بس که در دیدگاه کثیف و فاسد آخوندها زن را فقط در خانه میخواهید ! و هیچ ارزشی برای آن قائل نیستید. جنایات اسید پاشی و اعدام ۳۰ زن در کارنامه ننگین روحانی و اعدام هزاران زن طی سه دهه در حاکمیت شوم خمینی و خامنه ای مبین این واقعیت است که آخوند جماعت دهن کثیفش را ببندد و راجع به زنان، کار زنان و حقوق زنان دیگر حرفی نزند .

و اما در طرف مقابل در مقاومت ایران خانم مریم رجوی دیدگاهی را که مبین ارج و قرب زنان و بخصوص زن ایرانی است را نمایندگی و برای احقاق حقوق زنان مبارزه میکند را در این لینک بخوانید.

یکی از به اصطلاح کارگزاران رژیم دجال آخوندی میگوید: در کشور هم‌اکنون بسیاری از بنگاههای اقتصادی تعطیل شده‌اند .امروز می‌بینیم شغل‌هایی که باید به دست مردان سپرده شود با حقوق ناچیز در اختیار زنان قرار می‌گیرد در حالی‌که شرایط این کارها برای زنان مناسب نیست و در نتیجه به مشاغل خدماتی روی می‌آورند تا گذران زندگی کنند و متأسفانه برخی کارفرمایان با نازلترین قیمت و دستمزد ناچیز زنان را به کار می‌گیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر