۱۳۹۴ مهر ۲, پنجشنبه

ایران- انفجارخشم توده ها- اعتراضات و تحصنهای مردم هر روز شعله ورتر میشود

هر روز شعله ای از خیزش مردم قهرمان بر علیه ظلم و ستم و اخاذی و غارت آخوندهای حاکم در هر گوشه ایران شعله میکشد تا بنیان این حاکمیت شوم را بسوزاند و سرنگون کند .

لاهیجان - تجمع اعتراضی کارگران خدمات شهری در مقابل شهرداری

اعتراضات کارگران شهرداری
اعتراضات کارگران شهرداری

کارگران شهرداری روز سه‌شنبه 31شهریور در اعتراض به پرداخت نکردن سه ماه حقوق و غیرقابل تحمل بودن وضعیت معیشتی‌شان در مقابل شهرداری لاهیجان تجمع اعتراضی کردند.

تهران - اخراج ۲۰۰ کارگر قراردادی صنایع فلزی ایران

سه‌شنبه 31شهریورماه حکم اخراج تمامی کارگران قراردادی شرکتهای صنایع فلزی ایران که حدود 200تن بودند در پایان ساعت کاری روز به آنها ابلاغ شد.
 این کارگران که از دو شرکت شماره یک و دو صنایع فلزی بودند سه الی ده سال سابقه کار داشتند. کارفرما به بهانه اتمام قرارداد، تمامی آنان را اخراج نموده است.
اعتراض کارگران صنایع فلزی
اعتراض کارگران صنایع فلزی

اعتصاب ۵۰۰تن از کارگران شهرک اشتهارد کرج

چهارشنبه اول مهرماه 500 تن از کارگران شاغل در کارخانه‌های شهرک صنعتی اشتهارد کرج در حمایت از کارگران شهرکهای هشتگرد، نظرآباد و بهارستان اعتصاب کردند. دولت آخوند روحانی به جای پرداخت حقوق عقب‌افتاده کارگران می‌خواهد به آنها بنهای صدهزار تومانی بدهد، که خشم واعتراض کارگران را برانگیخته است.

اعتصاب کارگران در کرج
اعتصاب کارگران در کرج

کرج - مقابله مردم و مغازه‌داران با مزدوران اداره اماکن شهرداری و انتظامی

حمله مزدوران جنایتکار نیروی انتظامی به مغازه داران در کرج
حمله مزدوران جنایتکار نیروی انتظامی به مغازه داران در کرج

چهارشنبه اول مهر 94، مزدوران اداره اماکن شهرداری کرج برای پلمب کردن برخی مغازه‌ها واقع در خیابان موسوم به بهشتی یورش بردند.  مغازه‌داران مقاومت کردند و مردم حاضر در صحنه مزدوران را احاطه کرده و با فریاد و هو کردن و سنگ پراندن مانع کار مزدوران شدند. برخی از کسبه محل در اعتراض به این اقدامات سرکوبگرانه مغازه‌های خود را بستند.

اعتراض کارگران در بیستون کرمانشاه

اعتراض کارگران در کرمانشاه
اعتراض کارگران در کرمانشاه

روز سه‌شنبه 31شهریور 94 جمعی از کارگران شرکت تولیدی روغنهای صنعتی سفیر غرب در بیستون کرمانشاه، در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر