۱۳۹۴ شهریور ۳۰, دوشنبه

ایران- نشست خبری قاتلی به اسم سخنگو! آیا خزعبلات این جلاد را باور میکنید؟؟

بر شاهرخ زمانی که تا آخرین لحظه حیاتش به ولایت فقیه نه گفت و برای احقاق حقوق مردمش ایستاد و مقاومت کرد درود درود درود
شاهرخ زمانی شهید راه آزادی ایران
شاهرخ زمانی شهید راه آزادی ایران
خانم مريم رجوي رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در پیامی که به همین مناسبت فرستادند، ضمن تسليت به خانواده شاهرخ زماني و مردم قهرمان آذربايجان و عموم كارگران تأكيد كرد خون اين زنداني مقاوم همچون 120هزار شهيد راه آزادي تنها بر عزم و اراده مردم ايران براي سرنگوني اين رژيم ضدبشري مي‌افزايد و ياد و خاطره او مانند ديگر شهيدان راه آزادي در تاربخ ايران جاويدان خواهد ماند .
آخوند اٰژه ای جلاد و قاتل هزاران زندانی، 
آخوند اٰژه ای قاتل و سخنگوی قضائیه رژیم ولایت فقیه
آخوند اٰژه ای قاتل و سخنگوی قضائیه رژیم ولایت فقیه
 درباره نحوه مرگ زندانی سیاسی شاهرخ زمانی گفت: شکل ظاهری این مسأله نشان می‌دهد که متهم سکته کرده است٬ اما در مورد این‌که علت سکته او چه بوده در حال بررسی هستیم، در این مورد پزشک باید نظر بدهد قاضی نمی‌تواند نظر شخصی بدهد، ما همه اقدامات قضایی لازم را برای بررسی علت سکته این متهم انجام می‌دهیم٬ اما نتیجه نهایی هنوز اعلام نشده است!!!!!!!!! 
یکشنبه ۲۲ شهریور94، شاهرخ زمانی، کارگر زندانی در پنجمین سال حبس بدون مرخصی خود، در زمانی مابین صبح تا پیش از ظهر در زندان گوهردشت کرج در حالی كه دهانش خونی بود به طرز مشکوکی فوت کرد.
شاهرخ زمانی در شهریورماه سال گذشته اجازه حضور در مراسم ازدواج دخترش را پیدا نکرد و در بهمن ماه ۹۳ نیز نتوانست حتی برای مدتی کوتاه در خاکسپاری و تشییع مادرش حضور داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر