۱۳۹۴ مرداد ۲۱, چهارشنبه

ایران- اگر خودت خانه‌نشین نشوی، ما خانه‌نشینت می‌کنیم !

وقتی طلسم ولایت شیطان میشکند و زهر اتمی هم نوش جان کثیف خامنه ای ظالم جلاد میشود زیر سر رفسنجانی هم بلند میشود که بیشتر برای تصاحب قدرت دست درازی کند ولی خامنه ای اینبار پشت دست او زده ببینیم رفسنجانی برای رسیدن به اکبر شاهی در روند بعد چه میکند؟ 
این روزها مجلس و دستگاه قضایی رژیم، صحنه پاتک شدید خامنه‌ای به‌ رفسنجانی است. پاسخ به خیز بزرگی که رفسنجانی برای قبضه کردن هژمونی درونی رژیم از بیش از یک هفته پیش برداشته است.
روند آخر ناک اوت شدن رفسنجانی و خامنه ای هر دو به دست مردم
روند آخر ناک اوت شدن رفسنجانی و خامنه ای هر دو به دست مردم
 البته خامنه‌ای در حملات متقابل به رفسنجانی فعلاً عوامل خودش را به صحنه فرستاده است. مثلاً تهاجم آخوند آملی لاریجانی، سرکرده قضاییه رژیم به رفسنجانی، به‌نیابت از خامنه‌ای بود. او روز دوشنبه 19مرداد در جلسه قوه قضاییه آخوندی با اشاره به صحنه‌یی که رفسنجانی هنگام فرستادن پسرش به زندان ساخته و فیلمش را منتشر کرده بود، گفت: «احکام صادره رو نباید تخریب کرد، نباید این‌طور بشه که اگر یک مسئولی عرض می‌کنم حکمی علیه‌اش صادر شد همه قوه قضاییه را زمین و زمان را به هم بدوزه برای این‌که بگه این حکم غلطه». 
یا یک نمونه دیگر فریادهای کریمی قدوسی در مجلس ، یکی از مهره‌های باند خامنه‌ای علیه رفسنجانی بود که طی چند مصاحبه در هفته گذشته خامنه‌ای را به تقلب در انتخابات متهم کرده و انتخابات «در مراحل قبلی» را «ناسالم» دانسته بود. اگر‌چه انتظار پاتک متقابل خامنه‌ای به‌رفسنجانی پس از سلسله حملات اخیرش می‌رفت، اما شدت و حدّت حملات کریمی قدوسی فراتر از انتظار بود.«جنابعالی و بعضی از اعضای خانواده‌تان بنا بر مشاهداتهای آشکار ملت و مستند به گزارشهای دقیق اطلاعاتی و امنیتی… در رأس فتنه 88 بوده اید» (تا کنون باند خامنه‌ای به این صراحت، آن هم از یک تریبون رسمی رژیم، این نسبت را به رفسنجانی نداده بودند).
«مطمئن باشید که اگر بخواهید… مسیر فتنه را ادامه دهید، با هزاران لشکر عشق آماده مقابل شما و فامیلهای ثروت که درصدد تبدیل نظام امامت به سلطنت هستند، خواهند ایستاد و کار را برای همیشه تمام خواهند کرد»

«مردم از شما می‌خواهند که شما خود را خانه‌نشین کنید و بیش از این انقلاب و نظام را زحمت ندهید»، یعنی اگر خود خواسته خانه‌نشین نشوی، ما خانه‌نشینت می‌کنیم! 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر