۱۳۹۴ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

ایران- ترس و وحشت خامنه ای از پتانسیل انفجاری جامعه در دوران ”پسا توافق ”

بواقع رژیم ضد بشری و ضد ایرانی آخوندها از چی میترسند که اینگونه لرزه مرگ بر اندامشان افتاده؟ ولی از حق نگذریم ترس هم دارد چون میدانند جرقه ای که به انبار باروت مردم ستمدیده از ظلم و جور آخوندها بیفتد نه از تاک نشان ماند نه از تاک نشان و مردم با آخوندها آن میکنند که طی این سه دهه در خفقان هر بلایی سر مردم ایران آورده اند پس نه تنها باید هم ترس و هراس داشته باشند بلکه از الان باید بدنبال یک سوراخ موشی باشند که بتوانند جان کثیفشان را در ببرند ولی بدانند که هیچکدامشان از دست عدالت مردم به جان آمده نمیتوانند فرار کنند، در شکم ماهی هم که بروند آنها را پیدا کرده و به مجازات میرسانیم . 

اعتراضات و خیزشهای مردمی علیه رژیم جنایتکار آخوندی در شهرهای ایران
اعتراضات و خیزشهای مردمی علیه رژیم جنایتکار آخوندی در شهرهای ایران

این روزها دو باند رژیم مثل دو بوکسوری هستند که در رینگ مسابقه منتظر فرصت برای زدن ضربه‌ای کاری به رقیبند. این کشمکش درونی که به‌شدت بالا گرفته، قبل از هر چیز خودش را در افشاگریهای دو باند علیه همدیگر نشان می‌دهد.واقعیت این است که آتش شیادیها و دروغگوییها به حدی بالا گرفته که صدای هر دوباند را درآورده و هر کدام به دیگری مارک دیکتاتوری و استبداد می‌زنند. تا جایی که همین مقاله کیهان نوشته «این جریان می‌کوشد صدای هر منتقد منصف را خاموش کند و هزینه مخالفت و حتی نقد را تا سرحد تقابل با آمال و آرزو‌های مردم بالا ببرد!» از طرف دیگر رفسنجانی در یک نمایش جدید با انتقاد از افرادی که به رأی مردم اهمیت نمی‌دهند، گفت هنوز هم حرف اصلی را مردم می‌زنند.
تردیدی نیست جایی که آه و فغان هر دو باند رژیم از سانسور و دیکتاتوری به هواست، صحبت از حق و حقوق مردم خنده‌دار است.

اما علت این هشدارها و پیغام و پسغامها چه می‌تواند باشد؟ حقیقت این است که احساس خطر شدیدی که رژیم ولایت از پتانسیل آماده‌ی جامعه برای انفجار، از طرف جوانان و مردم حس می‌کند، در صورت عدم پاسخگویی به خواسته‌هاو حقوق آنها، دوباند رژیم را به‌این نقطه رسانده است.اینها همه و همه نمودی ازخشم و نارضایتی اجتماعی است که دوران جدیدی را نوید می‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر