۱۳۹۴ مرداد ۱۸, یکشنبه

ایران- آیا رفسنجانی خانه نشین میشود یا یک فتنه ای مثل ۸۸ دوباره گرمیگیرد؟

رفسنجانی که در نقش پدرخوانده دولت روحانی است به تهدید باند خامنه ای به خانه نشینی چه جوابی میدهد؟؟!!!

خامنه ای و رفسنجانی قاتلین مردم ایران
خامنه ای و رفسنجانی قاتلین مردم ایران
مواضعی که این روزها رفسنجانی چه در زمینه سیاست خارجی و چه سیاست داخلی رژیم می‌گیرد، بیانگر این است که وی نقش ”پدرخوانده“ دولت روحانی را بازی می‌کند. نقشی که در سخنان رفسنجانی در دیدار با هیأتهای خارجی بیشتر برجسته می‌شود. دولت روحانی هم در راستای تکمیل سیاست زهرخوران و آویختن به دامان غرب پس از توافق وین، در دیدارهایی که به‌طور مرتب با مقامات و وزرای خارجه دولتهای اروپایی در تهران دارد، تلاش می‌کند تا هم از گذشته نظام در ایجاد تنش با این کشورها عذر تقصیر بخواهد، و هم به آنان اطمینان بدهد که در آینده منافع آنان در ایران تأمین خواهد بود.

از طرفی باند خامنه ای که بوی فتنه را حس کردند با شاخ و شانه کشیدن پرداختند و کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در جلسه امروز 18مرداد 94 مجلس به طرز بی‌سابقه‌یی به تهدید رفسنجانی پرداخت و گفت:
«... جناب آقای هاشمی رفسنجانی جنابعالی و بعضی از اعضای خانواده‌تان بنا بر مشاهدتهای آشکار ملت و مستند به گزارشهای دقیق اطلاعاتی و امنیتی و گزارش... در رأس فتنه 88 بوده‌اید... 
جنگ باندهای رفسنجانی و خامنه ای جلاد
جنگ باندهای رفسنجانی و خامنه ای جلاد
در مقابل امام ایستادید و امنیت جمهوری اسلامی را به‌طور جدی تهدید کردید و امروز هم با سوء‌استفاده از ظرفیت دولت یازدهم این راه را ادامه می‌دهید، در این ایام... اگر بخواهید از خطوط قرمز عبور کنید... یک کلام آقای هاشمی مردم از شما می‌خواهند که خود را خانه‌نشین کنید...!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر