۱۳۹۴ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

#ایران-جوشش خیزشهای اعتراضی و لحظه انفجار و قیام

طی هفته گذشته اقشار مختلف مردم در اغلب شهرهای ایران دست به تظاهرات اعتراضی، اعتصاب و .... کردند. آری برای گرفتن حق و حقوقمان باید برخیزیم و ریشه این ظلم را در ایران بخشکانیم . چند نمونه از اعتراضات روز گذشته:

اعتراضات اجتماعی در مناطق مختلف تهران

اعتراضات اجتماعی در تهران
اعتراضات اجتماعی در تهران
این تجمع روز دوشنبه 19مرداد و در اعتراض به قطع آب آشامیدنی برگزار شد. تجمع مردم جوادیه تا ساعت 14 ادامه داشت.
 کارگزاران حکومت آخوندی اعتنایی به این خواسته مردم نکردند
مغازه‌داران در پاساژ چهلستون تهران واقع در محدوده خیابان بهار اعتصاب کردند. این اعتصاب همزمان با ورود مأموران مالیاتی رژیم برای اخاذی مالیاتی صورت گرفت.
 
پاساژ چهلستون تهران
پاساژ چهلستون تهران
روز دوشنبه 19مرداد 94 بیش از نیمی از مغازه‌های بازار سنتی تجریش تهران اعتصاب کردند. این اعتصاب همزمان با بازدید معاونت مزدور شهرداری منطقه یک صورت گرفت. بازاریان به عوارض سنگین نوسازی و اخاذی مالیاتی اعتراض کردند.

درگیری و زد و خورد دستفروشان با مأموران سرکوبگر در خیابان ولیعصر تهران

درگیری دستفروشان در تهران
درگیری دستفروشان در تهران

صبح روز دوشنبه 19مرداد 1394 تعدادی از مأموران رژیم در شهرداری به دستفروشان زحمتکش در چهارراه امیر اکرم تهران واقع در خیابان ولیعصر و نوفل‌لوشاتو یورش بردند تا وسائل امرار معاش آنها را غارت کنند.

 دستفروشان در مقابل این یورش وحشیانه مقاومت کردند و مردمی هم که شاهد صحنه بودند به کمک آنها شتافتند.

درگیری خیابانی مردم مریوان با پاسداران

اعتصاب مردم
اعتصاب مردم
شب گذشته، 18مرداد 94، در شهرک زریبار مریوان، پاسداران بسوی خودرو یک کاسبکار کرد شلیک کردند و قصد داشتند کالاهای او را مصادره کنند که با اعتراض مردم محل روبه‌رو شدند.

حرکتهای اعتراضی در کرمانشاه و دشتستان

اعتراضات کرمانشاه و دشتستان
اعتراضات کرمانشاه و دشتستان

روز دوشنبه 19مرداد به‌دنبال اخراج تعدادی از نیروهای خدماتی آزمایشگاه فنی خاک کرمانشاه، کارکنان این مرکز تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع به درگیری با ایادی رژیم در این مرکز منجر شد.
بنا‌ به خبر دیگری، گروهی از پرسنل اداره آب کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوق و مزایا در محوطه اصلی این اداره در بلوار طاقبستان تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق عقب‌افتاده شدند. این حرکت اعتراضی روز دوشنبه 19مرداد برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر