۱۳۹۴ مرداد ۱۹, دوشنبه

ایران- عراق- نوری مالکی، مزدور ملاهای ایران گرفتار عدالت میشود

بر کسی جنایاتی که نوری مالکی این قاتل و غلام حلقه بگوش #خامنه ای در حق مجاهدین در اشرف و لیبرتی کرد پوشیده نیست . او همچنین حرث و نسل مردم عراق را نابود و ثروتش را غارت کردی ، دست اجنبی که رژیم پلید ملاهای #ایران باشد را برای به یغما بردن سرمایه های مردم عراق باز گذاشت . مردم بیگناه #عراق را با فرقه گرایی شیعه و سنی شکنجه و به فجیعترین شکل کشتار کرد.  ۸ سال حکومت ننگین و خونبار او عراق را به قهقرا برد و همه دارائیها و ثروت ملی اش را نابود کرد . لعنت و نفرین بر تو ای #مالکی وطن فروش (البته تو وطنی به نام عراق نداشتی وطن اصلی تو بیت العنکبوت خامنه ای ملعون است) باید بزودی پاسخ خونهایی که از مجاهدین در اشرف و لیبرتی به دستور ارباب جنایتکارت خامنه ای ریخته ای را هم پس بدهی . بالاخره روز دادخواهی و عدالت فرا رسید .

هاموی، زیرگرفتن مجاهدین در اشرف
هاموی، زیرگرفتن مجاهدین در اشرف
شلیک مستقیم به مجاهدین در اشرف جنایت مالکی
شلیک مستقیم به مجاهدین در اشرف جنایت مالکی
شهدای مجاهدین در ۶و۷ مرداد در اشرف به دست مالکی مزدور
شهدای مجاهدین در ۶و۷ مرداد در اشرف به دست مالکی مزدور

العربیه الحدث: اولین کسی که با تصمیم #حیدر العبادی باید به زندان بیفتد مالکی است

العبادی در بیانیه‌ای که امروز صادر کرد اعلام کرد پرونده‌های فساد گذشته و کنونی و محاکمه فاسدان را می‌گشاید. طرحهای عبادی لغو مناصب عالیه شامل هیأتهای مستقل، وکلا، وزرا و مشاوران بر اساس سهمیه بندیهای حزبی و فرقه‌ای را کاهش می‌دهد. همچنین تعداد افراد حفاظت تمامی مقامها در کشور کاهش می‌یابد .
طرح عبادی برای اصلاح در زمانی اعلام می‌شود که تظاهرات عظیم در عراق جریان دارد و تظاهر کنندگان خواهان مبارزه با فساد و ارائه خدمات ضروری به مردم هستند.  

تظاهرات مردم عراق در میدان تحریر بغداد
تظاهرات مردم عراق در میدان تحریر بغداد

العربیه الحدث تأکید کرد: مالکی متهم اول همه هرج و مرجها در کشور است زیرا او 8سال در عراق حکومت کرد و متهم است که حدود 800میلیارد دلار ثروت مردم عراق را نابود کرده است و به اعتقاد منابع آگاه؛ مالکی بعد از این تصمیم و تصویب آن توسط شورای وزیران… به‌رغم مانع‌تراشیهای باندش؛ اولین کسی خواهد بود که به زندان خواهد افتاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر