۱۳۹۴ مرداد ۲۲, پنجشنبه

ایران- ناقوس مرگ تروریسم خامنه ای، در عراق بصدا در آمده

رژیم آخوندی که به نظر می‌رسد در قبال تحولات اخیر عراق، غافلگیر و آشفته شده، مواضع دوگانه و متناقضی را در قبال آن اتخاذ کرده است.
قیام مردم عراق علیه فساد و جنایات مزدوران عراقی وابسته به خامنه ای
قیام مردم عراق علیه فساد و جنایات مزدوران عراقی وابسته به خامنه ای

طی چند روز اول که تظاهرات مردمی در عراق آغاز شده بود، ضمن بی‌توجهی و پخش خبرهای محدود و کوتاهی از این جریان سعی می‌کرد تظاهرات و اعتراضات مردمی را صرفاً صنفی و راجع به مشکلات معیشتی و کمبودهای خدماتی نظیر آب و برق و امثالهم جلوه دهد، اما با سیاسی شدن شعارها و مطرح شدن برکناری مقامهای فاسد و حسابرسی از آنها، آثار وحشت از خلال ژست همراهی و خشنودی، ابتدا در روزنامه‌ها و سپس در رادیو تلویزیون رژیم بارز شد. روزنامه آفتاب یزد نوشت: «تظاهرات اخیر مردم عراق در اعتراض به گسترش فساد اداری و رانت‌خواری که منجر به برکناری شمار زیادی از مقامات کشوری ولشکری شد، بدنه نظام نوپای عراق را به‌شدت تهدید می‌کند». روشن است که منظور از «بدنه نظام نوپای عراق» همان شبکه جنایت و فسادی است که رژیم توسط جنایتکارانی امثال مالکی در عراق به وجود آورده است.

تردیدی نیست که اگر اصلاحات آن‌چنان که العبادی قویاً خود را متعهد به آن نموده به همین ترتیب پیش برود، دست رژیم از عراق که حلقه اصلی در استراتژی صدور تروریسم آن محسوب می‌شود، هر چه کوتاهتر خواهد شد و این ضربه استراتژیک، فاشیسم دینی حاکم را گامی دیگر به فرجام محتومش نزدیکتر خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر