۱۳۹۴ مرداد ۲۲, پنجشنبه

ایران- نگرانی آخوندها از تکرار قیام ۸۸

حدس بزنید این حرف کیست؟ خدا عقل را فقط به رئیس قبیله نداده که برای همه تصمیم‌گیری کند.
بله این حرف نزدیکترین کس به عظمای بیچاره طلسم شکسته یعنی هادی خامنه ای، برادر ولی فقیه شیطانی است .
ببینید آش اینقدر شور شده که دیگر نزدیکترین کس به این دجال جماران این چنین طعنه و کنایه به برادرش میزند . یک چیزی از طلسم شکسته شده میشنوی و یک چیزعمیق و جدی میبینی . 

بهرحال بگذریم از آنجایی که عمر این دایناسورها به پایان رسیده و طومار عمرشان بزودی در هم پیچیده و به سزای اعمالشان به دست مردم خواهند رسید ولی چون آخوندهای ریز و درشت از سوراخ در آمده واراجیفی ردیف میکنند بخصوص که با نزدیک شدن به تاریخ تعیین‌تکلیف توافق اتمی، جدال باندهای حکومتی بالا گرفته و همزمان با آن، نگرانیهای گردانندگان رژیم از تکرار قیام مردم، افزایش یافته است میخواستم شمه ای از این آه و فغانها و نگرانی بر سر سرنگونی را از زبان همین جنایتکاران بی دین بخوانید .

زنان و دختران قیام ایران
زنان و دختران قیام ایران
آخوند حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات رژیم با هراس از تکرار قیام پس از توافق اتمی گفت: «فتنه مختص 88 نیست» وی افزود: دشمن به‌دنبال عادی‌سازی برخی مسائل بوده برای مثال چرا مذاکرات دو سال طول کشید؟

پاسدار نقدی، سرکرده بسیج ضدمردمی با وحشت از وضعیت کنونی رژیم تأکید کرد: در حال حاضر در ایام بسیار حساس و سرنوشت‌سازی به‌سر می‌بریم و شرایط پیچیده‌ای داریم که لازمه عبور از این گردنه حساس، دقت فراوان و تمرکز حواس و کشف حقیقت از میان فتنه‌های به‌پاخاسته، و پیروی از ولایت است.

آخوند سعیدی، نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران نیز گفت: امروز سر و کله عناصر پشت صحنه فتنه 88 دوباره پیدا شده است.
وی افزود: در فتنه 88 و حتی در زمان جنگ نیز عده‌یی مخالف با ادامه جنگ بوده و به امام راحل نامه نوشتند، در فتنه 88 نیز این مسأله تکرار شد....

قیام جوانان در سال ۸۸
قیام جوانان در سال ۸۸
رفسنجانی پس از موج حملات اخیر علیه او، واکنش نشان داد. سایت انتخاب وابسته به باند رفسنجانی روحانی نوشت، رفسنجانی در پاسخ به موج جدید تخریبی گفت: چون دستشان خالی است مجبورند به این چیزها متوسل شوند.  
عراقچی گفت: توافق اتمی نیازمند تصویب مجلس نیست، در قانون اساسی هم اشاره شده که اگر موضوعی در حیطه اختیارات شورای عالی امنیت قرار گیرد، آن موضوع از حیطه اختیارات مجلس خارج می‌شود.
آصفری، عضو مجلس ارتجاع در پاسخ به عراقچی گفت: کسی نمی‌تواند قانون اساسی را تفسیر به رأی کند و تهدید کرد دولت روحانی باید توافق اتمی را به‌صورت لایحه به مجلس ارائه دهد اگر هم این‌گونه عمل نکند، مجلس از وظیفه قانونی خود بازنخواهد ماند.

جواد لاریجانی، تئوریسین شکنجه و اعدام در دستگاه قضاییه رژیم نیز گفت: اشکالات اساسی در توافق وین وجود دارد و دشمن می‌تواند از طریق آن به نظام ضربات مهمی بزند. با این حال وی افزود: یا باید مجلس به دولت اجازه بدهد توافق اتمی را اجرا کند یا این اجازه را از دولت سلب کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر